Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestiller alle mine Mary Kay produkter fra denne siden og er superfornøyd både med levering og pris! Så lenge du holder deg under tollgrensa på 200 så blir det ca 1/3 av prisen du betaler for det i Norge! :tommelopp:

Skrevet
Jeg bestiller alle mine Mary Kay produkter fra denne siden og er superfornøyd både med levering og pris! Så lenge du holder deg under tollgrensa på 200 så blir det ca 1/3 av prisen du betaler for det i Norge! :tommelopp:

Har du noen av sminke kostene til MK??? Hvordan er de? Og er de av ekte hår/pels? Ønsker meg nye sminkekoster, og tenkte litt på MK sine siden de er ganske rimelige :)

Skrevet
Har du noen av sminke kostene til MK??? Hvordan er de? Og er de av ekte hår/pels? Ønsker meg nye sminkekoster, og tenkte litt på MK sine siden de er ganske rimelige :)

Jeg har desverre ikke prøvd sminkekostene nei:/ men vil ikke tro de er av ekte hår/pels... da hadde det vel nesten garantert stått det :)

Skrevet

tusen takk for denne linken :D jeg har brukt mascaraen til MK i 2 år nå,

betaler 200 kr for den, bestilte den fra linken du sendte nå, og det kom på 70 kr med frakt. lett å komme under 200 med frakt når dollaren er i 5,4 kr

• 4 uker senere...
Skrevet

Har dere sjekket at dette er ekte Mary Kay da? Synes at det var litt annerledes farge på noen av tingene, for eksempel Timewise-settet med dag-og nattserum i tillegg...

Gjest Vimsevas
Skrevet

Finnes flere som selger MK i Norge! Jeg kjøper brunkrem av ei bekjent. De drar rundt å samler folk til møter for å vise fram produktene sine. Toll er oppskrytt:P

Gjest Gjest_L
Skrevet

Det er ekte MK produkter som selges fra denne websiden, og jeg bestiller kun derfra nå. Aldri hatt problemer av noe slag, og som oftest har jeg fått pakkene mine på under en uke.

Skrevet
Det er ekte MK produkter som selges fra denne websiden, og jeg bestiller kun derfra nå. Aldri hatt problemer av noe slag, og som oftest har jeg fått pakkene mine på under en uke.

Så fint!! Da kommer jeg også definitivt til å handle derfra heretter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...