CeNedra Skrevet 9. mai 2003 #21 Del Skrevet 9. mai 2003 jo jo jo, når jeg leste innlegget ditt, lottemor. kom jeg på at jeg husker at jeg flere ganger i alderen 3 fikk drops fra et eldre søskenbarn som var for store som jeg fikk i halsen og ikke fikk puste.. Så ble alle redde, men jeg klarte til slutt å hoste det opp.. Også mat satt fast i halsen hele tiden... så oppsummert for meg handler barndommen min om å sette ting fast i halsen.... ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 23. mai 2003 #22 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg var 2.5 år og skulle til fotografen. Husker jeg gikk mellom mamma og pappa og leide dem når vi gikk dit. Gledde meg veldig. Først ble jeg fotografert i bunad, og hvit strømpebukse. Det var en stor brun kiste der og et saueskinnsteppe. Etterpå skulle jeg fotograferes i en rosa kjole. De tok av meg strømpebuksen og jeg måtte stå barbent..! Det var fryktelig ekkelt og jeg begynte å gråte.. Det har tydeligvis gått skikkelig inn på meg at jeg måtte stå uten strømper.. Det var skikkelig fælt altså.. Men det må ha forandret min personlighet.. for i årene etter hadde jeg en tendens til alltid å kle meg splitter naken, spesielt når vi hadde besøk. Da løp jeg rundt og ropte "se på meg da" til alle.. Mamma og pappa likte det ikke akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilje Skrevet 24. mai 2003 #23 Del Skrevet 24. mai 2003 Huske at jeg var syk, og at jeg satt på fanget til tante som matet meg.Hun gav meg sånn havregrynsuppe fra en kopp megkattunger på, og jeg huske rjeg syntes d var helt grusomt...var vel 2 år ca.... husker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. mai 2003 #24 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg husker faktisk små glimt fra den tida jeg lærte å gå. Var veldig tidlig ute, både jeg og søstra mi var 9 måneder da vi gikk. Jeg mener også å kunne huske litt fra den tida jeg satt i vippestol, men det er mulig jeg surrer, pappa filmet nemlig en del med kamera på den tida. Men det de aldri fortalte meg var at det kameraet hadde et sterkt lys, og jeg mener jeg lå i vippestolen og gråt fordi lyset gjorde vondt i øynene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 26. mai 2003 #25 Del Skrevet 26. mai 2003 Det første minnet jeg har er fra når jeg var ca. 22 mnd. Jeg kan tidsplassere det fordi en venninne av meg var akkurat blitt født og hun er 22 mnd yngre enn meg. Jeg husker at vi var på besøk for å se på den nye baby`n og pappa`n hennes så på meg med skumle øyne. Jeg hadde fått fatt på en kulepenn og han sa "fy" til meg. Jeg syntes han var kjempeskummel - er nok derfor jeg husker det så godt. Han lo godt når jeg fortalte ham det mange år senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. mai 2003 #26 Del Skrevet 27. mai 2003 Husker at jeg satt i den knallblå slagbenken til søsteren til bestemoren min, grandtanten min altså, og spiste nybakt "tjukksnipp" . Betemor og Magna (grandtanta) satt der også. Tipper jeg måtte være omkring tre år. Det neste jeg husker om Magna var da jeg var fire-fem og hun lå på sjukehjem og hadde fått slag. Hun mistet taleevnen og lå i senga. jeg husker de sitrongule veggene på sjukehjemmet, esken med sjokolade og at hun holdt meg så hardt i hånda og ikke ville at jeg skulle gå Har fryktelig mange minner fra tre til fem års alder! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 28. mai 2003 #27 Del Skrevet 28. mai 2003 Er så heldig å inneha egenskapen av en særdeles god hukommelse. (Tatt i betraktning at det ikke alltid er så heldig). Men barndommen min husker jeg veldig mye av. Mitt tidligste minne er litt vanskelig å plassere, men jeg tror det er ved juletider like før jeg fyller 1 år. Ingen andre julegaver var så interessante som en stor politibil med blinkende lys. Jeg husker også smaken av julekake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå