Gjest Gjest_Lady79_* Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Heisann Vil gjerne ha tips til sanger som er fine til å bruke i sengen? Synes det er digg med musikk i bakgrunnen under sex. Det gjør at både stemningen og lysten øker for meg og jeg slipper meg lettere løs. Så nå vil jeg lage en ny playlist
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Lovage - Book of the Month Marvin Gaye - Let's get it on
kevlar Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 I mine øyne (evt. ører i dette tilfellet) er det ingen fasit på dette. Jeg hører på musikk jeg liker i sengen, ikke musikk som er stemplet som erotisk og sjelefull av samfunnet rundt meg. Nå er jeg musikknerd til de grader, så en partners smak er ofte med på å bestemme om jeg har interesse for henne i utgangspunktet. Hvis du vil ha en klisjéfylt soultittel kan jeg anbefale The Delfonics - Hey love, det er absolutt en av de fineste soullåtene som noensinne er laget.
Pinnsvin Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Heisann Vil gjerne ha tips til sanger som er fine til å bruke i sengen? Synes det er digg med musikk i bakgrunnen under sex. Det gjør at både stemningen og lysten øker for meg og jeg slipper meg lettere løs. Så nå vil jeg lage en ny playlist Synes Portishead, Massive Attack og Enigma er grupper som godt kan klassifiseres som "kose-musikk". Liker spesielt sangen "Music to Fuck to" av Portishead og hele Voyageur-albumet til Enigma. Det er sanger jeg som oftest har på Playlist når kosing står på programmet
Gjest milkyway Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Hvis vi skal knulle, synes jeg det er hyggelig med Marilyn Manson eller At the Drive-In. Skal vi kosepule, er Air (moon safari albummet) kjempefint
IloveNY Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 (endret) Her er kosepule lista mi: Superheroes - Esthero Feelin Love - Paula Cole Embrace Me - Karen Jo Fields' Let's Get Lifted Again - John Legend Siempre Me Quedará - Bebe Crash Into Me - Dave Matthews Band Sweet Pain - Cree Summer Warning Sign - Coldplay Gravity - John Mayer Mondo Bongo - Joe Strummer & the Mescaleros Is This Real? - Lisa Hall By Your Side - Sade Wonderwall - Ryan Adams See Me - Rob Giles Endret 2. mars 2008 av IloveNY
FantasDick Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Mine favoritter er Røyksopp - Alphamale og RAM - Killing in the name of, men hver sang til hver sin tid.
Gjest LanaLane Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Death Cab for Cutie er knall dersom du vil ha god stemning. ikke for klissete, bra rytme og koselige ord på en rockete måte...anbefales, liker selv "soul meets body"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå