Gå til innhold

Bra sexsanger?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lady79_*
Skrevet

Heisann

Vil gjerne ha tips til sanger som er fine til å bruke i sengen? ;)

Synes det er digg med musikk i bakgrunnen under sex. Det gjør at både stemningen og lysten øker for meg og jeg slipper meg lettere løs.

Så nå vil jeg lage en ny playlist :sengekos:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Lovage - Book of the Month

Marvin Gaye - Let's get it on

Skrevet

I mine øyne (evt. ører i dette tilfellet) er det ingen fasit på dette. Jeg hører på musikk jeg liker i sengen, ikke musikk som er stemplet som erotisk og sjelefull av samfunnet rundt meg. Nå er jeg musikknerd til de grader, så en partners smak er ofte med på å bestemme om jeg har interesse for henne i utgangspunktet.

Hvis du vil ha en klisjéfylt soultittel kan jeg anbefale The Delfonics - Hey love, det er absolutt en av de fineste soullåtene som noensinne er laget.

Skrevet
Heisann

Vil gjerne ha tips til sanger som er fine til å bruke i sengen? ;)

Synes det er digg med musikk i bakgrunnen under sex. Det gjør at både stemningen og lysten øker for meg og jeg slipper meg lettere løs.

Så nå vil jeg lage en ny playlist :sengekos:

Synes Portishead, Massive Attack og Enigma er grupper som godt kan klassifiseres som "kose-musikk". Liker spesielt sangen "Music to Fuck to" av Portishead og hele Voyageur-albumet til Enigma. Det er sanger jeg som oftest har på Playlist når kosing står på programmet ;)

Skrevet

Fast and Loose av Motörhead...;)

Gjest milkyway
Skrevet

Hvis vi skal knulle, synes jeg det er hyggelig med Marilyn Manson eller At the Drive-In. Skal vi kosepule, er Air (moon safari albummet) kjempefint :)

Skrevet (endret)

Her er kosepule lista mi:

Superheroes - Esthero

Feelin Love - Paula Cole

Embrace Me - Karen Jo Fields'

Let's Get Lifted Again - John Legend

Siempre Me Quedará - Bebe

Crash Into Me - Dave Matthews Band

Sweet Pain - Cree Summer

Warning Sign - Coldplay

Gravity - John Mayer

Mondo Bongo - Joe Strummer & the Mescaleros

Is This Real? - Lisa Hall

By Your Side - Sade

Wonderwall - Ryan Adams

See Me - Rob Giles

:sengekos:

Endret av IloveNY
Skrevet

Mine favoritter er Røyksopp - Alphamale og RAM - Killing in the name of, men hver sang til hver sin tid. :)

Gjest LanaLane
Skrevet

Death Cab for Cutie er knall dersom du vil ha god stemning. ikke for klissete, bra rytme og koselige ord på en rockete måte...anbefales, liker selv "soul meets body"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...