Cocktail Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Er altså på jakt etter hårprodukt som gjør håret stOrt! Gjerne spray, er ikke så veldig fan av skum som må i vått/håndkletørt hår og fønes og styles på den måten for å få volum. Vil ha noe jeg bare sprayer i og *WHOM* så er håret gedigent! RUFSELOOK! Oh yeah ^^, Stort pluss hvis det kan bestilles fra Strawberry!!
Essie_ Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Hvis jeg skal ha stort hår så har jeg kommet frem til at det er mengde som gjelder. Derfor bruker jeg som regel billig spray til dette formålet. En som har godt hold, og er "klistrete" er klippotekets hårspray - stor oransj flaske, men denne tror jeg man bare får i sverige. Tror h&m sin hårspray på knallrosa flaske er mye lik. Til daglig bruker jeg denne som også gir godt hold. Men fant den ikke på strawberry..
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 har hørt om en slags pudder fra Schwarzkopf som du ligger i hodebunnen og så rufser du håret til!!blir kjempe svært og høyt..så selv en vennine som hadde det...hvis det ut på kvelden detter litt ned så var det bare til å rufse litt i det så ble det like stort igjen...ville prøvd det:) selger det i mange frisørsalonger..
Goldilocks Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 har hørt om en slags pudder fra Schwarzkopf som du ligger i hodebunnen og så rufser du håret til!!blir kjempe svært og høyt..så selv en vennine som hadde det...hvis det ut på kvelden detter litt ned så var det bare til å rufse litt i det så ble det like stort igjen...ville prøvd det:) selger det i mange frisørsalonger.. Yup, det er osis dust it! gir masse volum og rufse-look
Gjest StockDama Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 (endret) big hear = størt høre hair = hår *kverulere* dust it greia så spesielt ut, jeg vil prøve ! Endret 3. mars 2008 av StockDama
Cocktail Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2008 big hear = størt høre hair = hår *kverulere* dust it greia så spesielt ut, jeg vil prøve ! Oi, den var faktisk flau.. Det vet jeg selvfølgelig. Er 5-6'er elev i engelsk, så den her skammer jeg meg over Gikk litt fort med skrivinga der.
Cocktail Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2008 Hjertelig takk for svar forresten, forresten =)
siebaeo Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 got2be glued fra Schwartskopf! Blasting freeze-spray. De har den på vanlige matbutikker. Kommer ikke på i farta hvem som har den.. Billig er den og. Den er helt syk. hehe, arti om man prøver den for første gang og "bare skal ha litt hold". Oi, håret kom jo ikke ned igjen jo.. hehe
Gjest antigartner Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Hvis 80-tallsklassikerne Ladyfix hårskum og Clynol hårspray fremdeles finnes, er de en uslåelig kombinasjon som kan anbefales for å få til det store håret (ev pulesveisen) som enkelte av oss her vokste fra i forrige runde. Glem ikke å tupere håret.
Cocktail Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2008 Siebaeo: Ja, jeg har den, men føler håret faller sammen fort. Det var en veldig morsom opplevelse første gang jeg prøvde den ja, haha!
Tusseline Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 Det er mange produkter som gir godt førsteinntrykk, men som gjør at håret fort forfaller. Nøkkelen er "hold" - å få håret til å holde seg stort. Selv har jeg god erfaring med å påføre hårskum i håret, deretter tupere, også spraye.
Orthia Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 Spør Eli Hagen om tips? Jeg har hørt rykter om at Carl I. og Eli har sitt eget lager med Elnett Hårspray i NrK-huset...
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 Denne sprayen er omtrent som got2be sprayen, men er av bedre kvalitet og sitter lengre.
DDuck Skrevet 6. mars 2008 #16 Skrevet 6. mars 2008 Denne sprayen er omtrent som got2be sprayen, men er av bedre kvalitet og sitter lengre. Den er også bra ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå