Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en jeans som sitter ok over rumpa, med ikke for lavt- eller for høyt liv. Er ganske fornøyd med Lee Marion, men har lyst på en bukse som er videre nedover bena. Minst like vid som denne, (syns fargen på den også var ok, men den var ikke i str 28). Har dere noen forslag? enten forslag på merker og gjerne noe som selges på nett. Kan godt være herrebukser. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Zathan er forresten også en herrebukse. :)

Ellers har jeg fått tips om Levi's 511, men har ikke testet den ut selv. Et annet tips er å kjøpe en klassisk 501, men i en størrelse som er et par nummer større enn din vanlige.

Skrevet
Zathan er forresten også en herrebukse. :)

Ellers har jeg fått tips om Levi's 511, men har ikke testet den ut selv. Et annet tips er å kjøpe en klassisk 501, men i en størrelse som er et par nummer større enn din vanlige.

Ja jeg vet :) Det var det bildet som viste best hvordan bukse jeg er ute etter, damebuksene ble for smale i lårene ;)

Takker for tips :)

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Men du vil ha bootcut? Kanskje du finner noe blant herremodellene til Lee? De jeg nevnte fra Levi's er vel heller rette/smale i leggen, tror jeg.

Skrevet (endret)

Ja vil ha litt bootcut. Funderer på å prøve Diesel Zatiny mørk blå, tro om forskjellen på den og jentebuksa Lee Marion er stor. :klø:

Endret av Opal
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Det er i hvertfall lurt å prøve. Jeg kan forestille meg at noen av guttemodellene er smalere over hoftene enn typiske jentebukser, så kanskje størrelsene ikke helt stemmer med hva du er vant med, men den som prøver, blir klok. :)

Skrevet

Æsj at det skal være så vanskelig å finne seg ny bukse :gjeiper: Når jeg tenker etter så er jeg godt fornøyd med fasongen på Lee Marion, men det er noe med lommene bak som ikke stemmer til min rumpe. Den ser nemlig større ut med Marion enn med andre bukser :roll:

Jeg har Only bukser som er fine bak, men akkurat litt for lave i livet etter min smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...