Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beste flytende eyeliner som er enkel og legges og varer leeenge! Hva fast eyeliner angår har jeg brukt HR sin, Silky Eye. Den er intens og fin, men som alle andre jeg har prøvd, forsvinner også denne relativt fort.

Bruker Body Shop sin flytende og den sitter jo ganske bra, men fytti rakkern som jeg sliter med å legge en fin linje! Jeg bruker sikkert 10 q-tips for å rette på streken, tegne litt til, rette på streken, tegne litt til osv i det uendelige! Uææ!

Er et stort pluss om produktet kan kjøpes på Strawberry!

PS. Nevn gjerne beste kajal (fast eyeliner) hvis du vil det. Er ikke imot å prøve en ny =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Audrey Horne
Skrevet

Min flytende favoritt er fra YSL. Den gir supertynn, veldig sort strek. Minus er at det krever full konsentrasjon og endel øvelse for kunne legge den pent.

For en idiotsikker strek så bruker jeg den flytende fra H&M. Den koster under 30 kroner, gir fin og sort farge som holder lenge og den er veldig lett å bruke. Siden den er så billig så kan den skiftes ut ofte, flytende eyelinere klumper seg etter en tid, og jeg liker de best når de er ferske :).

Når det gjelder kajal så har jeg ingen spesielle favoritter, jeg synes de fleste merker fungerer greit.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er fornøyd med Superliner fra L'Oreal. Lett å påføre, holder lenge.

Skrevet

har ikke prøvd så mange, men liker den vannfaste til isadora :) sitter bra, fornuftig pris og mild nok for min til tider sarte hud :)

Skrevet

Jeg har lancomes artliner.Super bra :)

Skrevet

Elsker Maybelline Express Liner, den er vannfast, men går fint av med rens om kvelden. Den beste jeg har prøvd. Bra farge og lett å legge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...