Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Palmolive sin med aloe vera er også bra.

Skriver under på denne. Nå vet ikke jeg om den er den beste på å fjeren ringer. Grunnen til at jeg bruker den er at den fjerner vond lukt og erstatter den med frisk god lukt. Slet for noen år siden med at det lett kunne lukte svette av meg ved bruk av Sterilan, Dove og de andre vanlige deodorantene. Så kom jeg over palmolive, og siden har jeg ikke luktet (bortsett fra etter trening littegranne). I tillegg er jo Palmolive billigere enn de fleste deodoranter.

Skrevet

Har prøvd endel forskjellige deoer, og stopp 24 som heller ikke har hjulpet så mye. I stad kjøpte jeg meg Yerka som jeg håper skal ta bort lukten helt:)

Skrevet

jeg har faatt et lite svette problem (ike akkurat problem, men mer enn jeg har pleid aa svette fQr) etter at jeg byttet p-pille..

Jeg er enig med fler her, alu.kl. er det eneste som virker ordentlig..irriterer litt i begynneslen, men etter en stund trenger man bare aa bruke den et par ganger i maaneden..jeg bruker en som heter driclor, den har vart et aar og er fremdeles ikke halvtom engang..!

Palmolive med aloe vera er den eneste vanlige deodoranten jeg sverger til, jeg synes at omtrent alle andre deo'er bare begynner aa lukte vondt med en gang jeg begynner aa svette og de virker ikke, bare gjQr vondt vaerre..

har ikke merkt at alu.k'en har faatt meg til aa svette andre steder, forresten!

Skrevet

Kjøpt meg Cosmica sin i dag, gleder meg til å prøve i kveld og håper på bra resultat! Skal bli gøy å kunne kjøpe hvilke klær jeg vil, og ikke velge utifra om svetteringene kan vise på akkurat det tøyet/den fargen, eller ikke.

GØY =)

• 3 uker senere...
Skrevet

så dere dokumentaren på tvnorge i kveld om hyperhydrose? ekstremsvetting. jeg sliter veldig med det, særlig om sommern. må skifte 2-3 ganger hver dag pga at jeg er gjennombløt, noen ganger kan jeg stå stille og det drypper av meg. blir svett av å gå 100m. så en deo kan hjelpe? jeg har mest problemer på ryggen, kan jeg bare smøre den deoen på ryggen da?....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...