Gjest ouch Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 jeg har aldri hatt analsex, men vil prøve det sammen med kjæresten min. er det best å bruke både glidemiddel og kondom for at det ikke skal være så vondt for meg, eller er det ikke nødvendig med kondom?
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Så lenge dere bruker glidemiddel og han er litt forsiktig vil det neppe gjøre vondt. Om det er sjanser for at dere vil fortsette med vaginal sex etter analsex er det lurt med enten kondom under analsexen eller en vask etterpå, for å unngå at du får bakterier fra anus i skjeden, det kan lett føre til infeksjoner.
Noli Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Uten kondom kan det også komme bakterier fra endetarmen og inn i urinrøret til mannen. Det er sjelden de kommer seg helt opp i urinblæren og skaper infeksjon, men det kan skje og er ikke noe jeg ville tatt sjansen på. I tillegg til at sæd i endetarmen ofte gir en "klyster-effekt" som kan være litt ekkel. Analsex er med kondom, synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Jeg synes personlig analsex med kondom er veldig turn-off, så for meg blir det uten. Noen sjanser er jeg villig til å ta (men med en fast partner selvsagt).
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 (men med en fast partner selvsagt). Fordi en fast partner ikke har avføring i tarmen, eller....? :klø:
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Vi har analsex uten kondom. Funker fint det.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Fordi en fast partner ikke har avføring i tarmen, eller....? :klø: Nei, fordi en fast partner som har testet seg sannsynligvis ikke har seksuelt overførbare sykdommer...
Gjest maia81 Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Analsex kan være både godt og spennende - dersom det gjøres riktig! "Nøkkelordene her er vel egentlig renslighet, tid og glidemiddel" Et godt utgansgpunkt kan jo være å lese denne artikkelen om Analsex først. Jeg er selv veldig tilfreds med dette glidemiddelet. Forsøk også gjerne først med en liten buttplug for å "varme opp" område der bak og lettere tillate annet å finne veien inn siden. Analsex er i hvert fall både opphissende og spennende for oss...noe vi nyter med gjevne mellomrom når vi skal "kose oss litt utenom det vanlige"! Innlegget er endret iht Kvinneguidens regler. Ta vennligst kontakt med Hilde for avtale om annonsering. Trille (mod) Endret 4. mars 2008 av Trille
Gjest ts Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 men gjør det ikke forbanna vondt? vi prøvde en gang i fylla, uten glidemiddel og kanskje ikke akkurat så veldig rolig, og da måtte jeg komme meg vekk med en gang, han hadde kanskje kommet en cm inn i meg og det var ikke noe godt. men regner med at det er fullstendig no-no uten glidemiddel?
Gjest SMann Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 men gjør det ikke forbanna vondt? vi prøvde en gang i fylla, uten glidemiddel og kanskje ikke akkurat så veldig rolig, og da måtte jeg komme meg vekk med en gang, han hadde kanskje kommet en cm inn i meg og det var ikke noe godt. men regner med at det er fullstendig no-no uten glidemiddel? Mine erfaringer er at problemer med smerte og ubehag varer frem til jeg er godt inne i min partner. Det er tre ting som er viktige for å komme over terskelen og nyte for vår del. Det ene er at hun er glatt. Vi bruker smøremiddel for å løse dette. Det andre er at hun bestemmer tempoet. Jeg styrer penis mot rumpehullet og så er det hun som trer seg på meg. Vær klar over at det glir lettere inn i enkelte stillinger enn andre. Dette må dere prøve dere frem til men du må styre fremdriften. Det tredje er at hun må slappe av. Det må ta den tiden det tar og hun må prøve å slappe av. Det kan være en fordel å prøve dette i edru tilstand. Husk at man bør være ren innvendig også. Bruk tid i dusjen også innvendig. Et tips er at du prøver litt for deg selv på egen hånd med noe som er mindre enn en penis for kunne bli vandt til å få noe inn der bak. Du får også mulighet til å kjenne etter om du synes det er godt og ikke bare opphissende. Lykke til!!!
pleiepike Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Begynn forsiktig me et par fingre.. Et sårt område og det blir fort sårt ska en gå rett på sak me penis.. utvid muskelen.. bruk tid me masse glidemiddel.. det vil minske smertene for ja, det gjør vondt te å begynne me.. men så går det over i nytelse
Gjest aa Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 Min kjære er stor fan av analsex, og jeg har ønsket å vende meg til å ha dette, som et ganske vanlig innslag i sexlivet. Det som har hjulpet mest er: - God tålmodighet fra han - Være veldig opphisset, eller ha hatt en orgasme - En finger - En buttplug i størrelsen mellom finger og penis, i mykt materiale. Da kan man gradvis "oppgradere". - Masse lube, helst slikt laget for analsex Som beskrevet før her, er det viktig at den som mottar er den som fører penisen inn, i sitt eget tempo. Det gjør ofte litt vondt i begynnelsen. Det viktigste for meg er egentlig at jeg vasker meg grundig, da er jeg litt tryggere på at det er så rent som mulig der. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #14 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har heller aldri prøvd analsex før, men har veldig lyst.. Lurer på om det er vanlig at man bruker klyster først? Slik at det ikke er noe avføring der tenker jeg..
Gjest badguynice Skrevet 11. mars 2008 #15 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har heller aldri prøvd analsex før, men har veldig lyst.. Lurer på om det er vanlig at man bruker klyster først? Slik at det ikke er noe avføring der tenker jeg.. Jeg synes det er noe dritt med analsex uten å skylle innvendig først. (knegg knegg) Klyster er ikke noe særlig, det virker som det er noe bedøvende i den som tar bort mye av nytelsen, har jeg fått høre. Men dosen er passe stor, så man kan tømme flasken og bruke vann i stedet. Eller man kan skru av dusjhodet og bruke slangen. Så er det bare å skylle til vannet som kommer ut er reint. Dette tar bort mye av bekymringene, ubehaget og æsj-faktoren ved det hele og gir større sjanse for at det blir vellykket. Pul i vei og føl deg deilig dirty :-)
Fatale Skrevet 12. mars 2008 #16 Skrevet 12. mars 2008 Analsex er deilig, men en må ta seg god tid og være forsiktig. Pleier å kjæle kliten og finerpule musa samtidig jeg det gir bedre nytelse
Gjest latexgutt Skrevet 15. mars 2008 #17 Skrevet 15. mars 2008 det er to ting ved analsex. det ene er glidemiddel,det andre er glidemiddel. Slapp helt av for der er to barrierer.Den ene er viljestyrt og den andre er fysisk styrt.Vi foretrekker ett eget analglidemiddel"astroglide"somkan kjøpes på nettet som gjør at vi kan nyte leken i lange drag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå