Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei =)

Er det noen som har en shampoo, balsam og gjerne hårkur tips til meg med farget hår (svart)? Vil gjerne ha en som gir glans og glatt hår, men også innholder pleiende ingredienser. Bruker den rosa fra L'oreal både som shampoo og balsam, og den gir fin glans og gjør håret glatt, men vil ha noe som er mer egnet for farget hår. Kanskje Tigi har noe bra? Redken kanskje? Kun prøvd "standar" produkter som kjøpes i daglivarebutikk, f.eks. L'oreal, Define osv. Gjerne prøve no nytt =)

Et stort pluss hvis det er mulig å kjøpes på Strawberry!

Takk på forhånd =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei =)

Er det noen som har en shampoo, balsam og gjerne hårkur tips til meg med farget hår (svart)? Vil gjerne ha en som gir glans og glatt hår, men også innholder pleiende ingredienser. Bruker den rosa fra L'oreal både som shampoo og balsam, og den gir fin glans og gjør håret glatt, men vil ha noe som er mer egnet for farget hår. Kanskje Tigi har noe bra? Redken kanskje? Kun prøvd "standar" produkter som kjøpes i daglivarebutikk, f.eks. L'oreal, Define osv. Gjerne prøve no nytt =)

Et stort pluss hvis det er mulig å kjøpes på Strawberry!

Takk på forhånd =)

Shampo, balsam og hårkur fra gliss. Enten repair serien eller den med shea smør oljeaktige greiene. Gliss er faktisk det beste ute på butikkmarkedet. Gir utrolig glans, mykhet og reparerer! Hvis du vil ha glatt hår, må det bli redken allsoft eller smooth down.

Skrevet

Jeg bruker Brunette Godess Shampo og Balsam fra TIGI, og har aldri hatt så fint hår før :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Uten tvil den rosa serien fra Kerastase!! Helledussan, lånte moren min sin rosa sjampo, og gjett hvem som fikk shiiinyy hår?:D

Kerastase Reflection

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...