Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har testet den? Er den annerledes enn vanlig hypnose?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Noen av dere som har testet den? Er den annerledes enn vanlig hypnose?

Jeg har nettopp kjøpt den, og jeg har alltid har brukt den vanlige hypnose. Kan ikke si at jeg merket så veldig forskjell, men den føles litt mer svart.. Forstod d som om d var den eneste forskjellen da jeg spurte på parfymeriet. ;)

Skrevet

Mer svart er ikke å forakte, tenker jeg går til innkjøp for å teste ut :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei:)

Kjøpte den nye varianten i Onyx eller svart om du vil igår. Spratt nærmest opp av senga idag for å prøve vettu. Og, mulig jeg hadde litt høye forventninger. Jeg er vant med den gamle varianten (og den er jeg veldig fornøyd med), og merka ikke forskjell? Selv om jeg håpa veldig. Men nå har det seg jo sånn med alle mascarer... at en må teste de ut en liten stund før en får sett hvor ålreit den blir. Så den skal få en ukes tid før jeg bestemmer meg helt.

Skrevet
Hei:)

Kjøpte den nye varianten i Onyx eller svart om du vil igår. Spratt nærmest opp av senga idag for å prøve vettu. Og, mulig jeg hadde litt høye forventninger. Jeg er vant med den gamle varianten (og den er jeg veldig fornøyd med), og merka ikke forskjell? Selv om jeg håpa veldig. Men nå har det seg jo sånn med alle mascarer... at en må teste de ut en liten stund før en får sett hvor ålreit den blir. Så den skal få en ukes tid før jeg bestemmer meg helt.

Uff, dette var skuffende. Strykkarakter. Også Hypnose som var så bra. Den gamle versjonen altså. Hadde trua på denne.

Trudde først det var jeg som blingsa, neei, jeg kan ikke være svart under øya? Joda. Skikkelig. Denne nye versjonen er fint lite holdbar. Dessuten ble ikke vippene noe pene, heller. Skulle vippene bli merkbart mer svarte også? Så ikke noe til det heller, bare sånn så det er sagt.

Jaja. Hvilken skal en prøve nå, tru?

Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg synes det gamle Hypnose var svart nok jeg! Min favoritt i allefall, den eneste som får mine korte vipper til å se ut som løsvipper:)

If it aint broken, don't fix it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...