Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva synes du om at etter at X'en har gjort slutt, sender meg SMS'er der han oppdaterer meg om livet med den nye dama si.

Han avslutter meldingene med et kort - og er det bra med deg da? -

Er ikke det litt merkelig å holde på slik, siden det var han som gjorde det slutt?

Jeg synes det er ekkelt og blir veldig såret, jeg er ikke interessert i å bli minnet om ham og henne til stadig.

Jeg føler at han prøver å tvinge meg til å savne ham og vise meg hva jeg går glipp av.

Videoannonse
Annonse
Gjest Britt Banditt
Skrevet

Et forsøk på å gjøre deg sjalu kanskje?

Gjest Gjest
Skrevet
Et forsøk på å gjøre deg sjalu kanskje?

Ja, det er akkurat slik jeg tolker det.

Tror nemlig ikke at han var klar for noe brudd,

men at brøt for å hevne seg på meg (jeg fortjente det ikke i følge meg!).

Gjest *Ulla*
Skrevet

Jeg tolker det også som at han prøver å gjøre deg sjalu. Og det virker ikke som han har slått seg til ro med denne nye, da ville han vel ikke ha behov for å involvere deg?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tolker det også som at han prøver å gjøre deg sjalu. Og det virker ikke som han har slått seg til ro med denne nye, da ville han vel ikke ha behov for å involvere deg?

Ja jeg tror nesten at han vil at jeg skal prøve å få ham tilbake.

Men det kommer jeg ikke til å gjøre. Selv om jeg har veldig sterke følelser for ham fortsatt, så føler jeg meg skikkelig dårlig behandlet, både da han slo opp, og så nå etterpå. Man kan bare ikke finne seg i alt.

I så fall må han finne på en mye bedre og mer overbevisende måte å vinne meg tilbake på! Det her gjør meg bare sint og lei.

Gjest Gjest_Kaktus_*
Skrevet

Jeg tolker dette som at han vil informere deg om at han har fått seg dame, sånn at du ikke får vite det ved en (ubehagelig) tilfeldighet.

Skrevet

Hehe! Eksen min skrev også sms`er til meg om det, nye fantastiske forholdet sitt. Som var myyye bedre enn vårt, vel og merke. Jeg tolket det ikke akkurat som om han ville gjøre meg sjalu, nei... Men jeg fikk jo bekreftet at det kanskje var like så greit at det ble slutt, da, hvis han virkelig har det så utrolig mye bedre uten meg.

Det er jo i alle tilfeller en helt unødvendig ting å gjøre. Er det slutt, så er det slutt. Man trenger ikke å involveres i eksers privatliv.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tolker dette som at han vil informere deg om at han har fått seg dame, sånn at du ikke får vite det ved en (ubehagelig) tilfeldighet.

Neppe. Han gjorde det slutt nettopp fordi han hadde truffet henne, sa han.

Skåne meg for noe er ikke hans beste side akkurat nei.

Gjest Gjest
Skrevet
Hehe! Eksen min skrev også sms`er til meg om det, nye fantastiske forholdet sitt. Som var myyye bedre enn vårt, vel og merke. Jeg tolket det ikke akkurat som om han ville gjøre meg sjalu, nei... Men jeg fikk jo bekreftet at det kanskje var like så greit at det ble slutt, da, hvis han virkelig har det så utrolig mye bedre uten meg.

Det er jo i alle tilfeller en helt unødvendig ting å gjøre. Er det slutt, så er det slutt. Man trenger ikke å involveres i eksers privatliv.

Han har ikke sagt at det nye forholdet er bra eller bedre. Han bare informerer om ting. Da vi var sammen sa han at jeg var den beste kjæresten han hadde hatt (til da...). Og jeg tror han mente det, for han pleide ikke å øse rundt seg av komplimenter.

Men, jo, jeg er enig i at dette er nok et tegn på at det var like bra det ble slutt, for dersom han har sånne "ekle" sider er han ikke særlig attraktiv lenger i mine øyne. Men det tar ikke bort de vonde følelsene.

Skrevet

Han sender meg en sms i uka omtrent, men jeg svarer ikke på dem, siden

de provoserer meg og ripper opp i gamle sår.

Takk for alle svar for øvrig, gjorde meg bedre til sinns!

Gjest Joker'n
Skrevet

Dersom du synes det er ubehagelig, ville jeg faktisk bedt han om å la deg være i fred. Jeg skjønner at du ikke vil bli minnet på følelser etc., så kanskje det er like greit å be han om å la deg være?

Gjest Theresa
Skrevet

Enig med denne over.

Det går fint an å fortelle ham at du ønsker å legge hele forholdet bak deg. At det er bra han har det fint og lykke til videre.PUNKTUM.

Han søker bare en reaksjon fra deg , og når han ikke får det må du bare gi ham klar beskjed.

Gjest Gjest
Skrevet

Dette må vere slitsomt for deg!Dessuten har han det ikke bra i sitt nye forhold så lenge han har behov for å holde kontakt med deg.Hvis han ikke respekterer at du ikke orker høre mere om hans nye forhold,kontakt hun han er sammen med,-da blir det nok stille.Noe så respektløst.

Gjest lillebøll
Skrevet

Noen ekser er fryktelig snodig.

Jeg tror jeg hadde bedt han slutte å sende disse sms, for jeg ser ikke noe poeng i at han skal holde på sånn. Men la hver å svare på dem. Til slutt ender han opp som en idiot om han fortsatt holder på.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for hyggelige svar! Følte meg veldig nede tidligere i dag, men alle svar har fått meg til å føle meg så utrolig mye bedre!

Jeg mener at dersom han skriver disse sms'ene for å beholde meg som venn,

måtte han jo ha skrevet om helt andre ting til meg enn om den nye dama.

Dessuten burde han ha behandlet meg annerledes og vært mer omtenksom under og rett etter bruddet. Han gjorde det slutt med en setning og spurte ikke hvordan jeg hadde det i det hele tatt ukene etter.

Jeg tolker disse sms'ene i det siste som at han egentlig fortsatt er interessert i meg, men at han er alt for stolt til å innrømme det direkte.

Men, det toget har nok gått for min del ja....

Gjest Gjest
Skrevet
Takk for hyggelige svar! Følte meg veldig nede tidligere i dag, men alle svar har fått meg til å føle meg så utrolig mye bedre!

Jeg mener at dersom han skriver disse sms'ene for å beholde meg som venn,

måtte han jo ha skrevet om helt andre ting til meg enn om den nye dama.

Dessuten burde han ha behandlet meg annerledes og vært mer omtenksom under og rett etter bruddet. Han gjorde det slutt med en setning og spurte ikke hvordan jeg hadde det i det hele tatt ukene etter.

Jeg tolker disse sms'ene i det siste som at han egentlig fortsatt er interessert i meg, men at han er alt for stolt til å innrømme det direkte.

La han slite med den eventuelle dårlige samvittigheten selv.

Gi klar beskjed om at du er ferdig med ham for godt.

Funker som bare det..

Gjest Joker'n
Skrevet

Da hadde jeg gitt han beskjed om at du vil at han skal la deg være i fred.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...