Rosenrød Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Tenker å kjøpe denne til sommeren, skal til Thailand. Noen som har erfaringer å dele? Er den verd pengene?
Rosenrød Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. mars 2008 Er det virkelig ingen her som har testet denne? Hva med sun-boosteren til Dermalogica?
miss me Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 har ikke prøvd den, men jeg bruker Aroma sun protecting hydrating Sun milk fra decleor....beste solkremen jeg har prøvd.
Gjest Pupsilure Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Jo, jeg har brukt den. Men merket ærlig talt ikke så mye..... Men jobber i hudpleiesalong, og opplever at andre ansatte og kundene er veldig fornøyde..... Skal gi den et nytt forsøk i mai (skal til tunisia ) Et lite tips, spør om å få prøve på den i en salong, si at du reagerer på mye, og må teste den skikkelig før du kjøper. Prøvestørrelsene er så store at du har den en måneds tid
Rosenrød Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 Det kan jeg jo absolutt gjøre, hihi! Takk for svar, da satser jeg på denne oljen og solkremen som ble anbefalt ovenfor her.
Gjest Pupsilure Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Du bør nok si at du reagerer på mye, og virke oppriktig interessert i å kjøpe den, for mange hudpleiere er veldig gniene med prøvene, de vil ikke miste et salg. Alle prøvene vi har av den oljen har vi ansatte tatt selv. Har ikke sett noen bli gitt ut. Jeg kjøpte en i fjor, og tok også med en prøve. Begynte å bruke den en uke før jeg dro til syden, og holdt på en uke der, og det er fortsatt mer igjen i prøven. Flaska jeg kjøpte ligger i kjøleskapet uåpnet. Får sløse litt med den i sommer, så kanskje jeg får brukt den opp en gang Kan jo være at jeg brukte for lite av den, at det var derfor jeg ikke ble brun. De andre på jobben ble kjempebrune, og syntes den var helt super. Men vi har jo lært at man bare skal bruke et par dråper..... Vet ikke jeg... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå