Luce Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Jeg bare lurer: Er det noen som vet hva den grønnsaken som Vinglepetter tar opp fra grønnsaksdisken i Fjordland-reklamen er for noe? Har en kamerat som påstår at det ikke er en ordentlig grønnsak en gang Selv foreslår jeg kålrot? Er det riktig?
pusla Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Nei, neper ser da ikke sånn ut! Men hva det er, vet jeg ikke...
Kjetil E Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Jeg synes også det minner om en kålrot, men jeg er ingen expert så jeg vet ikke. Nepe er det definitivt ikke
Bomull Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Er det ikke en kombi av en kålrot og en ananas? :klø:
Skravla Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 http://www.fjordland.no/fjordland/page?id=25&key=2553 Her er filmen. Aner ikke hva slags grønnsak det er... men jeg tror ikke det er ananas med der. Ligner mest kålrot synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Det likner på kålrot, men det ser ut som de har puttet på en grønn palmeaktig (eller ananasaktig) greie i den andre enden?
Gjest Britt Banditt Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Jeg syns også det ser mest ut som en kålrot.
Meaty Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 En mutert kålrot i beste fall... Enig! Jeg pleide å høste (?) kålrot fra den lille kjøkkenhagen til bestemor da jeg var liten, og den har ikke sånne spisse blader!
Gjest Jeg har svaret Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 (endret) Hallo!Jeg skrev å spurte Fjordland jeg og her er svaret: Hei, og takk for din henvendelse I reklamefilmen "Vingle-Petter" tar han opp en fiktiv grønsak fra disken. Dette er en "grønsak" som ikke eksisterer i virkeligheten, og ble produsert av diverse deler for å tilføre et humoristisk element i filmen. Håper dette vil få løst deres diskusjon på nett :-). Med vennlig hilsen, Fjordland AS Forbrukerkontakt Innlegg redigert i henhold til Kgs regler. Endret 5. mars 2008 av Pasha
Meaty Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Genialt! Ja da var det altså oppklart, takk til deg som tenkte på å faktisk spørre Fjordland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå