Quirky Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 (endret) Jeg har fortvilt forsøkt å installere et spill i en halvtime nå, men får det ikke til. Feilmeldingen jeg får opp under installasjonsprosessen er at jeg mangler DirectX 9, men jeg har installert det, og får fortsatt opp denne feilmeldingen. Jeg har Vista, kan det ha noe med saken å gjøre (får jo ikke spilt Sims 2 heller). Hva kan være galt? Endret 2. mars 2008 av Quirky
WePS Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Har du re-startet maskina etter at du installerete Dx9?
Quirky Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Har du re-startet maskina etter at du installerete Dx9? Jepp, flere ganger.
WePS Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Du bør gå inn på www.digi.no og sjekke om det fins noen innlegg i debattene der ang DirectX. Tror nok du kan finne noe der. Ang. Sims 2 og Vista: Hvorfor vil ikke Sims 2 kjøre i Vista? Jeg kjører Sims 2 på min bærbare med Vista.... Har du lastet ned og installert alle oppdateringer fra Microsoft?
Quirky Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 Du bør gå inn på www.digi.no og sjekke om det fins noen innlegg i debattene der ang DirectX. Tror nok du kan finne noe der. Ang. Sims 2 og Vista: Hvorfor vil ikke Sims 2 kjøre i Vista? Jeg kjører Sims 2 på min bærbare med Vista.... Har du lastet ned og installert alle oppdateringer fra Microsoft? Takk for tipset! Jeg aner ikke hvorfor Sims 2 ikke vil kjøre i Vista. Hvor kan jeg laste ned oppdateringene? Fant det ikke på microfsoft sine sider.
talin Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 I Vista så er Windows Update et eget ikon på startmenyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå