Envy Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 okei, greia er den at.. hehe.. jeg kan rett og slett ikke å suge! O.o Det er ikke noe med at jeg ikke vil eller at det ikke smaker godt eller noe som helst, tent av det blir jeg å! Men jeg klarer bare ikke å unngå å være nær med tenna Noen som har noen tips for hvordan man skal greie å unngå det? Noen som har noen måter man kan gjøre det litt ekstra digg for de? noen "triks" liksom? hihi.. Jeg har nemlig lovet elskeren min å gjøre det bedre neste gang, og jeg vil virkelig få det til!!
Gjest Catwoman Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Du må legge leppene over tenna. Altså brette leppene innover sånn at de beskytter tennene.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Ta to-tre finger i munnen, så kjenner du fort hvilke teknikker som fungerer.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Altså; om han er veldig stor, eventuellt at du har liten kjeve så vil du kanskje ikke klare å åpne munnen nok til å suge ham skikkelig. Det jeg gjør er at jeg har handa på penis, og munnen bare over øvre del. Så runker jeg ham samtidig som jeg suger og slikker penisholdet og litt ned over. Mye mer enn dette klarer jeg ikke få inn i munen uten at tennene kommer borti eller at jeg får vondt i kjeven. Man må altså finne på litt andre ting som kan være digg enn dirrekte å ha hele penis i munnen og suge. Det er forskjellige deler av penis som er ekstra følsomme, slik som området rundt strengen feks. Jeg tror også mye av tenninga ligger i at han kjenner munnen og ser deg nyte ham. Hva om du bruker varmende glidemiddel/masasjeolje på hengene samtidig, og maserer pung mens du lar munnen/tungen gli over hele penis? Hånda kan være med å dra ned forhud mens du slikker og suger penishodet som også er den mest følsomme delen. Jeg tror neppe en mann vil klage over denne behandlingen, til tross for at du ikkeklarer å få hele penis i munnen. Det er mange måter å få mannen til å nyte oralsex for oss med liten munn også
Envy Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 Det er mange måter å få mannen til å nyte oralsex for oss med liten munn også godt å høre tusen takk for tipsene, det kommer godt med Skal prøve å følge de, og prøve og ikke være så anspent som jeg vanligvis er, prestasjonsangst er no dritt :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Skal prøve å følge de, og prøve og ikke være så anspent som jeg vanligvis er, prestasjonsangst er no dritt :gjeiper: Jupp. Man kan lett bli litt nervøs av å ha den tingen så nær, og ikke helt vite hva man skal gjøre. Men forsøk heller å nyt. Bruk hendene mye og slikk og sug og maser over allt, så finner du fort ut hva han liker (kjenner det på den ekstra, ektra stivheten som kommer både på penis og pung når han nermer seg orgasme). Hihi. Mannen min tenner egentlig aller mest på at han kan se tungen min på penis samtidig som jeg kikker opp på ham og gir ham et frekkt blikk. Hva jeg gjør med tungen er underordnet egentlig, det er mer hele situasjonen han tenner på. Lykke til, og kjæresten din er ganske heldig som har ei som ønsker å gi ham nytelse og ønsker å lære mer.
Envy Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2008 Hihi, tusen takk for alle tipsene jenter, det ble populært
Daiquiry Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Og en ting til....husk å bruke mye spytt...det gjør at ting glir lettere.. :gjeiper: kjipt med tørre lepper og hender på pikken Lykke til!!....
aline Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Og en ting til....husk å bruke mye spytt...det gjør at ting glir lettere.. :gjeiper: kjipt med tørre lepper og hender på pikken Lykke til!!.... og dersom du sliter i starten med å få til nok fukt bare ved egen hjelp, så har ihvertfall jeg aldri truffet på en mann som har misslikt det når jeg har tatt litt glidemiddel og runket ham, det gjør at hendene glir mye bedre og følelsen blir en helt annen for ham, og som ett pluss, når du så skal suge ham trenger du ikke tenke på tørre lepper eller annet, det glir som bare rakkern, og etterhvert lærer man hvordan man lettest klarer å skape samme fuktighet uten hjelp. selv var jeg inne og leste her, ikke for å gjøre akkurat slik, men for å få litt mer forståelse for hva jeg kunne gjøre og hva som kanskje gikk an å prøve seg på. Fikk mange gode tips der inne, og har så blitt såpass trygg på det å suge at det er mye lettere å prøve meg frem og teste ting videre.
Gjest odette Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Hei. Jeg har blitt flinkere til å ta den dypere ned i halsen uten å brekke meg, men klarer bare noen tak. Veksler mellom det og å suge hodet og runke resten av skaftet med hånden (med masse fuktighet) Mannen min liker at jeg varirerer sugeteknikker litt i begynnelsen, men så vil han ha rytme for å komme. På undersiden av hodet hans, altså på kanten av hodet før det møter skaftet er han superfølsom. Hvis jeg bruker tungen min langs denne kanten samtididg som jeg har hodet inne i munnen blir han helt gæær`n :gjeiper: Hold tennene godt innenfor leppene.Forslaget med å kjenne etter om du får det til med fingrene var smart. Ellers synes han det er dritdigg at jeg fortsetter å suge forsiktig på hodet etter at han har hatt orgasme. Kose litt med pikken liksom. Uten at han kramper helt da Husker enda det nyforelska vantro blikket etter den første gangen jeg tok ham i munnen... Det er desidert det beste jeg kan gjøre for ham. Lykke til.
Envy Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2008 oioi, takk for enda mer tips! hihi, skal prøve ut no nye greier neste gang, elsker uttrykket hans når man gjør noe han liker
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 oioi, takk for enda mer tips! hihi, skal prøve ut no nye greier neste gang, elsker uttrykket hans når man gjør noe han liker Ja ikke sannt. Jeg tror også han elsker uttrykket ditt når han ser at du samtidig gjør noe du liker. Noe av det mest tennende for meg når mannen min slikker meg er at jeg vet at han elsker dette og blir super tennt av meg. kos dere så masse.
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 Husker enda da en mann svimte av etter at han hadde kommet i munnen min. Det hadde han ikke opplevd før, så det ble sterkt. Gikk 1 minutt før jeg fikk kontakt med han igjen Du må som de andre sier her brette leppene over tennene for å unngå at han kjenner tennene dine og bruke mye spytt ,også kan du jo runke han innimellom også om du blir sliten i kjevene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå