Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Hei. Jeg begynte på p-sprøyten i mars 06, og sluttet på p-sprøyten nå nylig, 26. desember 07. Det var da jeg egentlig skulle tatt ny sprøyte. Det vil altså si at det har gått ca. to måneder. Jeg vet at det kan ta lang tid før menstruasjonen stabilerer seg. Jeg hadde normal syklus før jeg begynte på p-sprøyten. I de siste dagene har jeg kjent små stikninger i høyre side av magepartiet, men lenger nede, i lysken. Jeg kjenner det omtrent hele tiden. Kan det være tegn på eggløsning, at systemet kanskje begynner å komme i gang? Kanskje er det for tidlig? Kanskje er det noe helt annet? Kan man merke når egget fester seg v/ graviditet? Vanskelig å si, eller å spørre andre om, men jeg bare tenker høyt, egentlig. Jeg har regelmessig sex. Og.. jeg er ikke gravid heller. Tok en test i forgårs. Takk for svar.
Gjest prøvepar Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Hei du! Jeg begynte på p-sprøyta januar 2005 og tok siste mai 2007. I november fikk jeg min første blødning. Så uteble mensen i desember, men i januar og februar kom den. Det er nå gått nesten 1 år siden jeg satt inn siste sprøyta og det er i februar jeg visste at eggløsningen var kommet tilbake. Det kan ta lang tid å komme i normal syklus igjen - desverre. Men statistikken viser at over 50% blir gravide innen 9 måneder etter siste satte sprøtye. At 80% blir gravide innen et år...osv... Men den stikkingen o magen din kan jo bety EL eller mens. Følg med! Kjøp masse EL-tester!! www.billige-teser.no Lykke til!!!
Gjest Gjest - TS Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Du har gått på p-sprøyten du også, ja. Hadde jeg kunne valgt om igjen, så hadde jeg ikke brukt den som prevensjon, men pga. jeg er arvelig disponert for blodpropp, så gjorde jeg altså det. Har heller funnet ut at jeg kan bruke Cerazette istedet, om jeg skulle ønske det. Jeg vet ikke om det har noe å si, men helt siden jeg sluttet på p-sprøyten, så har jeg hatt litt spotting, mørkebrunt, hver dag. Innimellom svakt rødt/rosa. Den siste uken har det derimot gitt seg. Nå har jeg ingenting. Bare vanlig utflod. Uansett, jeg skal bestille EL-tester i dag, og følge med fremover. Kanskje tempe også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå