Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har langt hår med fin fylde, men vurderer å kjøpe clip on-clip off fra saras for å sette på til fest ca en kveld i uken.. lurer på om noen har erfaringer med dette håret? ser det fint og naturlig ut? og er det god kvalitet og holder spennene lenge? er ikke interessert i permanent extensions.. hatt det før, og det var skikkelig pes!
Cocktail Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Hei =) Jeg har Sara's clip on og er veldig fornøyd! Jeg pleier som regel å krølle det med krølltang når jeg skal bruke det (1-3 ganger i uken) for håret mitt (nokså stritt) er litt ødelagt etter farging, så siden Sara håret er så pent og ikke-skadet, så ser du forskjell på mitt hår og det "falske". Det som er ganske greit er at krøllene holder lenge i det "falske håret, så bruker jeg det ca 3 ganger i løpet av uken, så krøller jeg det bare en gang! Pleier å spraye litt spray på det da, slik at det holder seg godt. Er håret ditt veldig tykt/fyldig vil du nokk se forskjell, Sara håret er relativt tynt. Gå til frisøren å hør med dem å få litt veiledning =) Ellers har jeg erfart at håret er av vedlig god kvalitet! Jeg har brukt det oppimot 15 ganger til nå og har krølla det 2-3 ganger og brukt spray i, og enda ikke vaska det (selv om jeg burde), og det er fortsatt kjempe fint! Tror nokk du kan forvente at håret holder i mange år, og enda flere siden du også skal bruke det såpass sjeldent! Koster litt, men jeg angrer ikke! Er kjempe fornøyd og har fått masse komplimenter! Hva spennene angår så var det 1 i pakken min som ikke funket skikkelig, men har kjøpt ny som jeg skal ta på. Di andre har funka helt fint og henger skikkelig bra fast i håret! Har sjekka ut andre typer extensions som er clip on, clip off, men ingen av dem synes jeg virker like bra som Sara's.
Bjørnemor Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg har saras clip on... veldig fornøyd med håret.. kjøpte bølgete... :D
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Hei =) Jeg har Sara's clip on og er veldig fornøyd! Jeg pleier som regel å krølle det med krølltang når jeg skal bruke det (1-3 ganger i uken) for håret mitt (nokså stritt) er litt ødelagt etter farging, så siden Sara håret er så pent og ikke-skadet, så ser du forskjell på mitt hår og det "falske". Det som er ganske greit er at krøllene holder lenge i det "falske håret, så bruker jeg det ca 3 ganger i løpet av uken, så krøller jeg det bare en gang! Pleier å spraye litt spray på det da, slik at det holder seg godt. Er håret ditt veldig tykt/fyldig vil du nokk se forskjell, Sara håret er relativt tynt. Gå til frisøren å hør med dem å få litt veiledning =) Ellers har jeg erfart at håret er av vedlig god kvalitet! Jeg har brukt det oppimot 15 ganger til nå og har krølla det 2-3 ganger og brukt spray i, og enda ikke vaska det (selv om jeg burde), og det er fortsatt kjempe fint! Tror nokk du kan forvente at håret holder i mange år, og enda flere siden du også skal bruke det såpass sjeldent! Koster litt, men jeg angrer ikke! Er kjempe fornøyd og har fått masse komplimenter! Hva spennene angår så var det 1 i pakken min som ikke funket skikkelig, men har kjøpt ny som jeg skal ta på. Di andre har funka helt fint og henger skikkelig bra fast i håret! Har sjekka ut andre typer extensions som er clip on, clip off, men ingen av dem synes jeg virker like bra som Sara's. Hvilke andre merker har du prøvd? Har du hørt om noe som heter Remy clip in hair extension? Hadde lyst å kjøpe noe som var litt rimeligere enn de på Sara, har du ellers andre tips om noen som du synes er ganske bra?
MBelucci Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 (endret) Noen spm har blondt hår som bruker sars clip e.? Jeg lurer på hvilken farge jeg skal velge.... Endret 2. april 2008 av MBelucci
Cocktail Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Hvilke andre merker har du prøvd? Har du hørt om noe som heter Remy clip in hair extension? Hadde lyst å kjøpe noe som var litt rimeligere enn de på Sara, har du ellers andre tips om noen som du synes er ganske bra? - Har ikke prøvd andre merker. - Nei. - Husk at du får det du betaler for. Jo billigere, jo dårligere kvalitet. Googler du hair extension så finner du jo mange forskjellige nettsteder som selger hair extension og levetiden på håret varierer veldig etter pris. Sara's varer i mange, mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå