Gjest Gjest_Sol_* Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Noen som har prøvd å fjerne hår/barbere med Intuition med såpe og lotion som kan bestilles gratis? Du betaler bare porto for å prøve. Er dette no bra?
Lille Ballerina Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Den funker kjempe bra! Er storfornøyd! Barberer jevnt, og mye bedre enn feks Venus og lignende. Synes også at det tar mye lengre tid før det vokser ut igjen. Synes ikke såpen som følger med dufter veldig godt, men overkommelig. Anbefales på det sterkeste :-D
Smørblomsten Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Anbefales! MEN eneste negative er at såpen brukes fort opp, og JEG synes det er dyrt å kjøpe flere. Har kjøpt ganske mange pakker nå, men har sagt opp inntil videre siden d ble så dyrt. Men det funker bra ja
Cocktail Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Har kun lest positive innlegg om denne tidligere, og er selv den eneste som visstnokk har hatt en negativ opplevelse! Synes den var ELENDIG! Holder meg til Venus <3
Søtpotita Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Den var grei nok, men såpa vart jo oppbrukt kjempefort (ikkje heile nødvendigvis, men på den sida som er mest i kontakt med huden). Stoppa "abonnementet" etter fyrste sending, det ville blitt for dyrt å fortsetje med det. Den nye Venus Breeze fungerar jo på same måte, denne "såpa" varte litt lenger. Av og til er det jo ganske bra at ein slepp stressa med barberingsskum!
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Jeg er kjempefornøyd med den! Har hatt den i snart 2 år, tror jeg
Gjest Trude, Jessheim Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Jeg er også veldig fornøyd med den. Særlig den nye grønne versjonen av [post=http://tinyurl.com/4hl5ls ]Intuition synes jeg er helt super. Det er jo en fordel at høvelen er såpass billig da - må bare betale porto. Gjelder bare å huske å avbestille. Høvelen fungerte bra til hårfjerning på bena og under armene. Er forresten overrasket over hvor enkelt det var å avbestille på websidene til [post=http://tinyurl.com/4hl5ls ]EFI. Men nå angrer jeg litt på at jeg stoppet forsendelsene - trenger snart nytt blad.
Gjest Lilleulv Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 (endret) Jeg synes den er bra :-D Men aller best synes jeg gillette sine høvler til menn er. De er jo i en klasse for seg. Men blir så klart litt mer tiltak å ha på skum og sånt synes jeg. Undersøkelser viser at jeg barberer leggene mine oftere med en Intuition tilgjengelig i dusjen. Så det At noen foretrekker Venus fatter jeg ikke. For noe crap Endret 30. april 2008 av Lilleulv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå