Lykkelita Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Er det noen av dere som kan finne en link til teksten på å for ein strålande morgon? Har lett på nettet, men finner den ikke.
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Oh, what a beautiful mornin', Oh what a beautiful day. I got a beautiful feelin'. Ev'rything's goin' my way. Å, for ein strålande morgon, å, for ein strålande dag. Strålande glad kan eg kjenna: lukka og eg er i lag. Kan bare dette....
Lykkelita Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Tusen takk Frk.uhåndterlig. Men leter etter sangen for min far. han trenger hele teksten med vers og alt. Men det var flott at du prøvde å hjelpe meg.
Mangomadness Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 http://kids.niehs.nih.gov/lyrics/ohwhata.htm denne?
Malibulita Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 (endret) Jeg fant teksten i ei sangbok jeg har! Det ligg dis over enga som sol-gull det ligg dis over enga som sol-gull og maisen han tøyer sin gyllande topp. Det er nett som han ville til himmelen opp. Refr: Å, for en strålande morgon, å, for ein strålande dag. Strålande glad kan eg kjenna: lukka og eg er i lag. Heile buskapen står der og drøymer. Dei lear`kje på seg der eg rid i veg. Men ei lita brun kvige ho blunkar til meg. Refr Og det syng som musikk i naturen Og brisen han kjælar kvar busk som er til, så at sjølvaste gråtpilen står med ein smil Refr Endret 2. mars 2008 av Malibulita
Gjest Raptuza Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Budskapen?? Du meiner vel buskapen? Forskjell på et budskap og buskap(dyr/krøtter).
Malibulita Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Hehe, ja det har du rett i, og så klart det er buskapen. Jeg leste og skrev samtidig, så det ble noen feil. Rettet opp de jeg så, men skal også rette opp i buskapen!
Lykkelita Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2008 Tusen takk for hjelpen malibulita. Det var akkurat den jeg lette etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå