Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest:ts
Skrevet

Hei!

Jeg har to problemer i forholdet vårt nå. Vi har vært sammen et par måneder, og det begynner å bli vanskelig å få henne våt. Istarten var hun selvfølgelig våt hver gang vi startet "vorspiel", men nå virker hun mer uinteressert i sex, og vil gjerne vente et par dager før vi gjør det. Jeg er ekstremt kåt og føler jeg trenger kos hver dag. Hun bli veldig sår nå som hun tørker fort ut etter jeg har enderlig fått henne våt.

Det andre problemet er at jeg føler hun prøver å manipulere litt til å være den som har "overtaket" i forholdet, eller sjef. Den som ses opp til. Slik var det ikke i starten.

Jeg har prøvd å onanere mer enn å ha samleie med henne, men føler at jeg blir sett litt ned på der jeg ligger , og hun bare ser på.. jeg har prøvd å holde meg unna henne og være mer med venner, men det ser ikke ut til å hjelpe så mye.

Forslag? Hun er ikke utro, men kanskje hun har øye til en annen? Vi har mange felles fremtidsplaner, reiser.. og vi fungerer godt ellers..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer å ta en samtale med henne rundt dette, men er redd for å såre forholdet vårt siden det er så ferskt. Har lyst å løse dette på en annen måte. Vet hun er veldig glad i meg, men hun blir mer og mer ovenpå jo mer hun blir sikker på meg.

Prøver å skape spenning, med å holde meg unna, gjøre andre ting, men det sårer bare basisen i forholdet vårt, fruktbarheten til kjærligheten vår ved at vi får for lite tid sammen

Skrevet

Det virker som om dere trenger å få tatt en avklaringssamtale eller en forventningsavklaring, om du vil. Den ubalansen du beskriver høres ut som en oppskrift til havari. Men kanskje denne kvinnen er dominant og ønsker seg en sub? Hva vet jeg.

Men du trenger å vite, og svaret er det bare hun som kan gi. Dermed vet du hva du må gjøre.

Gjest Gjest_Kaktus_*
Skrevet

Du sier at hun blir mer og mer ovenpå, men det høres heller ut som om ting holder på å normalisere seg til hvordan det vil bli i framtida. Det er i utgangspunktet en bra ting, fordi hun føler seg komfortabel og finner seg til rette.

Hvis du føler deg underlegen, er det ikke noe hun kan gjøre med det. Du må selv ta din plass i forholdet. Finne selvtilliten din.

Angående sexen har jeg få tips utover det som er sagt i seksualforumet. Enten har hun mindre lyst enn deg fra naturen sin side, eller så kan dere forbedre teknikken/utforske fantasier. Bra at du onanerer på egenhånd. Husk at den underlegne følelsen sitter i ditt eget hode. Hvis det plager deg at hun ser, onaner på egenhånd.

Skrevet

Kanskje det, jeg er leder av yrke og anser meg som en naturlig leder, så det har vært litt kræsh. Men i starten var jeg dominerende hele tiden, nå prøver hun å teste meg føles det ut som.

Jeg har tafset, og tatt iniativ eksremt mye til sex, kanskje jeg rett og slett bør lene meg litt tilbake og la henne jobbe for biffen?

Det er herlig med sex hver dag, synd ikke alle er på det planet..

Skrevet

Takk kaktus, tror du traff spikeren der. Har slitt med mye på jobb siden i det siste, og sykdom. Har hatt en liten down. Er nok derfor hun føler seg mer dominant. Får ta tilbake min plass, og onanere på egenhånd. Har forresten kjøpt et leketøy til henne. Det var nok ikke så lurt. Nå koser hun på egenhånd, og trenger ikke meg så mye, selv om vi bruker det aktivt i sexen. Føler jeg meg mer på utsiden. Men dette sitter vel i mitt hodet...

Takk for svar :)

Gjest Gjest_Kaktus_*
Skrevet

Jeg tenker heller at det kan være en ide å utvikle kvaliteten på sexen. Å spille litt kostbar så tidlig i forholdet kan være interessant for å bytte litt roller, men hyppigere sex blir det neppe.

Partneren min er som du: Skal ha sin dose sex hver dag. Han kjører samme opplegget hver gang. Jeg blir jo kåt av det, men det begynner faktisk å bli ganske irriterende. Jeg er jo ikke noen maskin. Trykk litt her, og så der og kjør i vei.

Derfor: Utforsk, utfordre, lokk fantasiene ut av henne (det er garantert masse du ikke vet om ;))

Gjest Gjest_Kaktus_*
Skrevet

Du skal være like glad for det leketøyet som hun er. Dette vil holde hun varm og klar for sex, selv om hun styrer leketøyet selv.

Skrevet

Det kan være hormonelt også. P-piller kan virke veldig dempende på sexlysten og på evnen til å bli våt. Og siden den første spenningen i forholdet kanskje er over så kan det hende at dere kanskje må akseptere å bruke glidekrem. Det at hun ikke blir vårt trenger altså ikke å bety at hun ikke synes noe om sexen med deg, men når hun ikke blir våt så blir hun også sår og da vil hun nok automatisk grue seg til sex. Det blir en vond sirkel.

alternativt kan hun snakke med legen sin om å prøve å bytte pilletype (hvis hun går på p-piller da)

tingeling

Gjest Gjest
Skrevet

Et klassisk maktspill i forholdet spør du meg. Jeg kjenner meg veldig godt igjen.

Det eneste jeg tror vil være effektivt er å tvinge seg selv til å holde avstand og ihvertfall ikke være innpåsliten. Ikke press på med sex, gi noen utydelige hint om at siden hun ikke er vedlig interessert i deg så bør du kanskje utforske andre muligheter, dvs prøv å få henne til å skjerpe seg ved å gjøre henne usikker.

Fortsetter du å dilte etter henne vil det helt sikkert før eller siden gå rett vest. Hvis det ikke fungerer at du holder avstand til henne, er det sannsynligvis ingen ting å satse på likevel.

Du må la henne føle at hun savner deg og at hun trenger deg. Eneste måten er å holde avstand og ikke møte og kontakte henne så ofte.

Gjest Gjest_Kaktus_*
Skrevet
Et klassisk maktspill i forholdet spør du meg. Jeg kjenner meg veldig godt igjen.

Det eneste jeg tror vil være effektivt er å tvinge seg selv til å holde avstand og ihvertfall ikke være innpåsliten. Ikke press på med sex, gi noen utydelige hint om at siden hun ikke er vedlig interessert i deg så bør du kanskje utforske andre muligheter, dvs prøv å få henne til å skjerpe seg ved å gjøre henne usikker.

Fortsetter du å dilte etter henne vil det helt sikkert før eller siden gå rett vest. Hvis det ikke fungerer at du holder avstand til henne, er det sannsynligvis ingen ting å satse på likevel.

Du må la henne føle at hun savner deg og at hun trenger deg. Eneste måten er å holde avstand og ikke møte og kontakte henne så ofte.

Maktspill meg her og maktspill meg der... Det blir ikke maktspill så lenge man ikke spiller med. Har du tenkt på at noen bare har lyst til å oppføre seg naturlig, med minst mulig kjas og fjas? Det er ikke alle som digger intriger og manipulering. Da gjør man seg jo til en annen enn den man er. Hvis begge to driver med dette, hva er da vitsen med å være sammen??

• 4 år senere...
Skrevet

Når jenter har vært sammen med deg en stund, vil hun alltid prøve å få kontrollen i forholdet, hvis hun ikke har klart å få det allerede før dere ble sammen med å spille kostbar.. Jenter liker at menn er desperat etter dem, ikke det omvendte.. Hun skal ha kontrollen. At en mann gjør det slutt med ei dame, fører til at jenta får et dårlig rykte. Har ei dame gjort d slutt med mannen deriomot, går hun gjerne å skryter av det til venner for å vise at hun er attraktiv.. Tar vanligvis heller ikke lang tid før hun har funnet seg en ny type, for å vise at hun er kommet over deg og at hun kan "få hvem hun vil", mens mannen vanligvis bruker en tid på å få henne ut av systemet. Høres sikkert idiotisk ut, men jenter er vanligvis idioter...

Skrevet

Når jenter har vært sammen med deg en stund, vil hun alltid prøve å få kontrollen i forholdet, hvis hun ikke har klart å få det allerede før dere ble sammen med å spille kostbar.. Jenter liker at menn er desperat etter dem, ikke det omvendte.. Hun skal ha kontrollen. At en mann gjør det slutt med ei dame, fører til at jenta får et dårlig rykte. Har ei dame gjort d slutt med mannen deriomot, går hun gjerne å skryter av det til venner for å vise at hun er attraktiv.. Tar vanligvis heller ikke lang tid før hun har funnet seg en ny type, for å vise at hun er kommet over deg og at hun kan "få hvem hun vil", mens mannen vanligvis bruker en tid på å få henne ut av systemet. Høres sikkert idiotisk ut, men jenter er vanligvis idioter...

Mine damer og herrer - hils på Kevin. Kevin er hobbypsykolog med bred erfaring fra livet og forhold, det denne mannen ikke vet om kvinner er ikke vært å vite.

Koooooz til Kevin :hug:

Anonym poster: e7d6c0aa636aaaf62fbaddc5c13c9452

• Liker 1
Skrevet

Tråden er fra 2008...

Skrevet

Kanskje det, jeg er leder av yrke og anser meg som en naturlig leder, så det har vært litt kræsh. Men i starten var jeg dominerende hele tiden, nå prøver hun å teste meg føles det ut som.

Jeg har tafset, og tatt iniativ eksremt mye til sex, kanskje jeg rett og slett bør lene meg litt tilbake og la henne jobbe for biffen?

Det er herlig med sex hver dag, synd ikke alle er på det planet..

Lurer på om dine forsøk/initiativ er klare nok...

Og dessuten: hørtes alt for slitsomt utmed hver dag! Jeezz...du får ansette en i arbeid?

Anonym poster: 10dc0e9e5042bdcdc75c62a59cfbd72a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...