Kanutten Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Hei I dag har vi planlagt bryllup. Nå har vi snakket om monogram, og jeg vet jeg har sett reklame på disse sidene med at noen lager monogram til kr 350.- Men desverre så lagret jeg ikke linken. Noen som vet link til den siden jeg snakker om?
~Minni~ Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Kan det ha vært www.bryllupstrend.no? Ser i alle fall at de har monogrammer til 350 kr...
Sympatia Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 (endret) Jeg laget Monogram selv i et bildeprogram...kjempelett.. brukte vivaldi skrifttype, la første bokstaven i felles etternavn bak med en gråfarge, så la jeg begge forbokstavene våre foran etternavns bokstaven litt overlappende hverandre... Som du ser i min avatar... Endret 2. mars 2008 av Sympatia
Gjest Stearinpikken Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Hva i all verden skal dere med monogram? Tenker det samme faktisk.
Frey Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Hva i all verden skal dere med monogram? Tenker det samme faktisk. Fordi man har lyst på? Må det være nødvendig med alt man anskaffer seg så kan vel de fleste av oss kvitte oss med mye. Da kan man vel strengt tatt droppe bryllupsfesten og bare svippe innom byfogden en fredag også.. Jeg laget forøvrig monogram selv. Det er ganske enkelt i photoshop. Brukte det på invitasjonene og på kirkeprogrammet.
Kanutten Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2008 Kan det ha vært www.bryllupstrend.no? Ser i alle fall at de har monogrammer til 350 kr... Hei Takk for link, men tror ikke det var denne jeg var ute etter. Selv om det var noen fine der. Men tusen takk.
Kanutten Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2008 Jeg laget Monogram selv i et bildeprogram...kjempelett.. brukte vivaldi skrifttype, la første bokstaven i felles etternavn bak med en gråfarge, så la jeg begge forbokstavene våre foran etternavns bokstaven litt overlappende hverandre... Som du ser i min avatar... Hei. Supert monogram du har laget., Det var kjempefint. Jeg har prøvd ei stund å få det til i bildeprogrammet, men jeg får det bare ikke til. arg . Er ikke noe kløpper på data. Har du lyst til å hjelpe en stakkar, blir jeg veldig glad. Bokstavene våre er M & T, vårt felles etternavn blir A...
Kanutten Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2008 Hva i all verden skal dere med monogram? Fordi jeg synes det er fint, og jeg synes det blir mere stil og personlig.
jeanee Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 ]Hei. Supert monogram du har laget., Det var kjempefint. Jeg har prøvd ei stund å få det til i bildeprogrammet, men jeg får det bare ikke til. arg . Er ikke noe kløpper på data. Har du lyst til å hjelpe en stakkar, blir jeg veldig glad. Bokstavene våre er M & T, vårt felles etternavn blir A... Hei! Har selv lagd monogram til vårt bryllup, hjelper deg gjerne:) Bare gi meg mail-adressa di, så kan jeg sende et forslag;) legger ved bilde av det jeg har laget!
jeanee Skrevet 2. mars 2008 #11 Skrevet 2. mars 2008 ] Hei! Har selv lagd monogram til vårt bryllup, hjelper deg gjerne:) Bare gi meg mail-adressa di, så kan jeg sende et forslag;) legger ved bilde av det jeg har laget! hmm..bilde ble litt rart nederst..med datoen og sånn, men det er helt og fint altså
jeanee Skrevet 2. mars 2008 #12 Skrevet 2. mars 2008 Hei. Supert monogram du har laget., Det var kjempefint. Jeg har prøvd ei stund å få det til i bildeprogrammet, men jeg får det bare ikke til. arg . Er ikke noe kløpper på data. Har du lyst til å hjelpe en stakkar, blir jeg veldig glad. Bokstavene våre er M & T, vårt felles etternavn blir A... her kommer 2 forslag til deg
Sympatia Skrevet 2. mars 2008 #13 Skrevet 2. mars 2008 Hei. Supert monogram du har laget., Det var kjempefint. Jeg har prøvd ei stund å få det til i bildeprogrammet, men jeg får det bare ikke til. arg . Er ikke noe kløpper på data. Har du lyst til å hjelpe en stakkar, blir jeg veldig glad. Bokstavene våre er M & T, vårt felles etternavn blir A... Jepp,klart eg kan hjelpe deg, så kan du velge mellom min og Jeanee, bare gi meg e-post adressa di på pm... Håper jeg klarer å lage en da...hehe...gjør det ikveld isåfall..
dextrin Skrevet 2. mars 2008 #14 Skrevet 2. mars 2008 Så nydelige monogram! Tror jeg må godsnakke med forloveden, kanskje han kan fikse til oss også Har dere tenkt på en farge/tema som skal gå igjen i bryllupet?
jeanee Skrevet 2. mars 2008 #15 Skrevet 2. mars 2008 Så nydelige monogram! Tror jeg må godsnakke med forloveden, kanskje han kan fikse til oss også Har dere tenkt på en farge/tema som skal gå igjen i bryllupet? Jeg har valgt fargene lyseblått,hvitt og sølv som skal gå igjen i brudebuketten,blomster,bordpynt,brudepikekjole,brudesvenn-antrekk,antrekk til brudgommen,kirkeprogrammet,sanghefte..osv;) Syns det er stilig når det matcher;)
Kanutten Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 3. mars 2008 her kommer 2 forslag til deg Hei Tusen, tusen takk. De var kjempeflotte. Skjønner ikke at du får det til Klem
jeanee Skrevet 3. mars 2008 #17 Skrevet 3. mars 2008 Hei Tusen, tusen takk. De var kjempeflotte. Skjønner ikke at du får det til Klem Er ikke så forferdelig vanskelig faktisk;) Håper du får bruk for dem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå