Fjellrypa Skrevet 1. mars 2008 #1 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg henger meg på rekken av puff/benk/krakk-spørsmål. Jeg skal ha en benk eller lignende ved inngangen. Praktisk med sitteplass når man skal kle av og på små barn. Den bør med andre ord være i et materiale som tåler litt søl. Den skal stå i et stort, åpent stue/kjøkken-rom. Eik gulv, hvite vegger, eik og hvit kjøkkeninnredning. Jeg har sett på denne fra Hilmers Hus, i så fall i en lysere farge. Jeg synes det er alt for dyrt, men sliter med å finne alternativer. Noen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barelillemeg Skrevet 1. mars 2008 #2 Del Skrevet 1. mars 2008 Hva med kjøkkenskap? Av den typen som en vanligvis har over kjøleskap? Vi har det i stua, med en benkeplate oppå. God ekstra sitteplass (lekeplass, siden det er i stua) og oppbevaringsplass (vi har duker, spill, leker og diverse - fungerer i en gang til sko, luer, uteleker...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 1. mars 2008 #3 Del Skrevet 1. mars 2008 Synes den var pen jeg. Men enig i at den var litt dyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 1. mars 2008 #4 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg har vurdert denne fra IKEA. Den hører til et kontormøblement som heter Alve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 2. mars 2008 #5 Del Skrevet 2. mars 2008 Vi har kjøpt denne, og er veldig fornøyd. Ser litt mer robust ut i virkeligheten enn på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gåsemor Skrevet 2. mars 2008 #6 Del Skrevet 2. mars 2008 Hei Både Bohus og Skeidar har benker som er ok. Vi har en fra Bohus som er hvit, med to store kurver i. Veldig praktisk til gang/entre. Benken kostet like under 1000,- kroner. Det er en pute på den som dekker benken, jeg har bare tatt et vanlig stoff på den siden vi har den på badet, men hvis du skal bruke den i en gang, kan det være lurt å f.eks. kle puten med skai, slik at du kan enkelt rengjøre med en klut etter skitne bukser o.l. Eller la være å ha pute på selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 3. mars 2008 Vi har kjøpt denne, og er veldig fornøyd. Ser litt mer robust ut i virkeligheten enn på bildet. Denne likte jeg, selv om jeg i grunnen ikke trenger skohylle-funksjonen. Den skal stå innenfor entreen, mer inne i selve stua, så det blir ikke naturlig å oppbevare sko der. Jeg har også kikket litt på denne i helga: http://www.bolia.com/retail/category.asp?c...ISOLanguage=NOR Men synes nok den blir litt for dyp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. mars 2008 #8 Del Skrevet 3. mars 2008 Vi har lagt en IKEA Lackhylle på langs gulvet og satt kurver inni. Satt bein på, så skoen kan skyves under, kjøkkenstolputer oppå - vips! Perfekt for oppbevaring av luer, votter, sko og småtotser som skal sitte og ta på seg sko og bli tatt på sko etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå