knudz3n Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Noen som vet hvilken solfaktor som anbefales i Sydney nå?? Er jo høst der nå....
Brunhilde Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Australia er det stedet i verden med høyest forekomst av hudkreft, så jeg ville satset på forholdsvis høy faktor der, nesten uavhengig av årstid.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Så høy faktor som mulig uansett hvor og når man resier, eller her hjemme for den saks skyld. Det er vel på tide at folk forstår ideen med høyes mulig solfaktos nå, og ikke bare fokuserer på å bli sjokoladebrun... Den kommentaren var ment generellt, og ikke på TS personlig, bare for å få sagt det God tur! Det blir sikkert fantastisk!
knudz3n Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2008 Ja skjønner den, men mener dere at man burde bruke sunblock eller noe sånt da? Har jo lyst å få litt farge og ikke fortsatt se ut som skummet melk når jeg kommer tilbake...
Gjest Morgan le Fay Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Ikke engang såkalt sunblock (faktor 50+) hindrer at du blir brun; det er en myte. Jeg brukte spf40 i Hellas i fjor, og ble fin og brun for det, og jeg har egentlig ganske sterk hud som ikke blir fort brent. I Australia ville jeg satset på spf50+ til ansiktet, og 30 til kroppen, for å være føre var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå