MBelucci Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Ja,og hvilke produkter bruker du?Og hvilken hudtype har du? Enda et tema om foundation.....
Parfumfreek Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har tørr overhud og fet underhud - har lett for å få urenheter og eksem (perioral dermatitt) ved feil produkter. Har holdt det bra i sjakk ved å bruke Exuviance. Bruker liquid foundation av merker som er kjent for å ikke tette porene. Exuviance fungerer aller best - er lett å legge + naturlig resultat. Har også Chanel Teint Innocence Fluid Makeup - Denne ser også ut til å fungere helt fint. Begge disse har lett til middels dekkevne - Jeg liker ikke de som dekker for mye
Gjest Morgan le Fay Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har tørr og sensitiv hud, og bruker mineralfoundation 90% av tida, da jeg føler det irriterer huden mindre. Ellers har jeg også både flytende (som er det norske navnet for "liquid" ) og mer kremete foundationer, men siden jeg ikke liker at det dekker for sterkt, er det stort sett de flytende som blir brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå