VesleBråka Skrevet 3. mai 2003 #1 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg skulle etter de originale planene giftet meg idag... om en halvtime... men det ble utsatt pga. flere veldig gode grunner, foreldrene hans og broren som er forlover kunne ikke slippe ifra denne helgen... jeg kunne bruke våren på å gjøre ferdig studiene istedet for å planlegge bryllup... før neste dato vil vi begge være i jobb, og kan spare litt mer penger så vi ikke trenger å jobbe så hardt med budsjettet...vi kan da ta en romantisk bryllupsreise rett etter (som jeg nå driver å småplanlegger litt, de store linjene..) og alt blir rett og slett enklere, bedre planlagt og nok mer vellykket. Men det er uansett litt rart idag... brudekjolen henger i skapet. Jeg håper dere som gjennomfører bryllup idag får en høytidsstemt og romantisk dag, med familie og venner som glade deltagere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #2 Del Skrevet 3. mai 2003 Håper alt blir kjempe bra og helt uforglemmelig når du først blir gift og at den ekstra tiden til planlegging gir dere prikken over i'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 3. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 3. mai 2003 Samboeren min kom hjem med en stor bukett langstilkede røde roser idag, han sa det var uansett litt vår dag og nestenjenta måtte få blomstene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå