Gjest Lerkis Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Jeg og fire venninner har en runkesirkel. Vi møtes hjemme hos et av oss, og gir hverandre en hjelpende hånd. En mannlig, felles venn vet om det, og har hintet at han vil være med. Jeg er ikke imot, men hvordan til de andre kvinnene reagere om jeg spør dem? Problemet er at mannen ikke BURDE vite om sirkelen vår. Han vet det fordi jeg var løsmunnet.
Gjest Mannegjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Jeg og fire venninner har en runkesirkel. Vi møtes hjemme hos et av oss, og gir hverandre en hjelpende hånd. En mannlig, felles venn vet om det, og har hintet at han vil være med. Jeg er ikke imot, men hvordan til de andre kvinnene reagere om jeg spør dem? Problemet er at mannen ikke BURDE vite om sirkelen vår. Han vet det fordi jeg var løsmunnet. Kan ikke jeg også få bli med da, vær så snill? Hadde vært noe, det - bare se, ikke røre?! ;-)
Gjest Pet Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Minner meg litt om en gang en venninne og jeg var ute og ble sittende sammen med to fulle, masete menn som ikke ville skjønne at vi ikke var interessert i dem. Til slutt sa vi at vi var sammen, men det var helt ok for dem, de kunne godt bli med oss hjem allikevel. Da sa vi at vi ikke skulle hjem, men på en lesbisk sexklubb som lå i nærheten. De spurte om de kunne få bli med, og da sa vi at de bare slapp inn tre menn hver kveld og at kvoten sikkert var fyllt opp. Så begynte de å mase om hvor denne klubben lå og det hadde selvfølgelig ikke vi "lov" til å si, men vi sa sånn ca hvor den lå (100 meter nedover der, 130 skritt mot øst osv) og de var temmelig fulle og konsentrerte seg veldig om å følge med. Så reiste vi oss bare brått opp og gikk og tok taxi hjem og hadde det veldig moro dagen etter når vi så for oss disse dustene som gikk og lette etter en lesbisk sexklubb på Grunerløkka. Vi er fææææle!
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Minner meg litt om en gang en venninne og jeg var ute og ble sittende sammen med to fulle, masete menn som ikke ville skjønne at vi ikke var interessert i dem. Til slutt sa vi at vi var sammen, men det var helt ok for dem, de kunne godt bli med oss hjem allikevel. Da sa vi at vi ikke skulle hjem, men på en lesbisk sexklubb som lå i nærheten. De spurte om de kunne få bli med, og da sa vi at de bare slapp inn tre menn hver kveld og at kvoten sikkert var fyllt opp. Så begynte de å mase om hvor denne klubben lå og det hadde selvfølgelig ikke vi "lov" til å si, men vi sa sånn ca hvor den lå (100 meter nedover der, 130 skritt mot øst osv) og de var temmelig fulle og konsentrerte seg veldig om å følge med. Så reiste vi oss bare brått opp og gikk og tok taxi hjem og hadde det veldig moro dagen etter når vi så for oss disse dustene som gikk og lette etter en lesbisk sexklubb på Grunerløkka. Vi er fææææle! Morsomt og typisk (noen) menn
MarianneE Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Aldri hørt om kvinner som runker... ...beklager, klarte ikke å dy meg
pleiepike Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Aldri hørt om kvinner som runker... ...beklager, klarte ikke å dy meg Hehe.. Den var go.. Jeg har heller ikke det men.. hvis han vil bli me bør du bare fortelle det te venninnene dine.. kanskej de oxo kunne tenkt seg å ha me seg en gutt???
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Aldri hørt om kvinner som runker... ...beklager, klarte ikke å dy meg Det finnes shemales, eller "chicks with dicks" om du vil.
DDuck Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 :skratte: :skratte: dummeste jeg har hørt jeg ville ikke foreslått det engang!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå