Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er ute etter en farge som har litt ulike nyanser og gir et spill i håret. Jeg har mørkt blondt hår og vil ha noe som har mørkeblonde nyanser (kanskje litt lyst også) for at etterveksten ikke skal synes så godt. Må vel til frisøren da vel, Det setter seg fast og blir bare tull. Hjelp!!!!
Gjest "gjest" Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jeg bruker den nye til casting. Den er skitlekker.
Dorri Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Jeg bruker den nye til casting. Den er skitlekker. Hva er det fulle navnet på den og hvilken av fargene bruker du? Gir den litt "spill" i håret?
Dorri Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Noen som vet hvilken hårfarge gjest mener her. Tenkte på navn på den nye casting hårfargen. (tror ikke gjest har sett spm mitt)
No Shorty Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 det er nok casting cream serien, men de kommer i mange nyanser, så bare dra i en klesbutikk eller til et parfymeri, og finn en nyanse som du liker, eller som passer til den fargen du har fra før av... Jeg vurder å ta en slik farge i nærmeste fremtid, jeg tror den jeg så på og holdt på å kjøpe het askeblond... Håper dte hjelper litt... Klemmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå