Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker for tiden Avene Hydrance optimale Riche.Den er helt okey.Men kremen trekker seg ikke helt godt inn.Føler den blir litt liggende utenpå.

Jeg er stor fan av Skin smooting creme fra dermalogica,men synes den er veldig dyr,lite innhold.bestiller alltid fra Strawberrynet.

Noen andre forslag?Biotherm,Clinique,dermalogica.....?

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Hva med Biotherm Aquasource Non Stop? Finnes i flere varianter, etter hvor tørr huden din er.

Skrevet
Jeg bruker for tiden Avene Hydrance optimale Riche.Den er helt okey.Men kremen trekker seg ikke helt godt inn.Føler den blir litt liggende utenpå.

Jeg er stor fan av Skin smooting creme fra dermalogica,men synes den er veldig dyr,lite innhold.bestiller alltid fra Strawberrynet.

Noen andre forslag?Biotherm,Clinique,dermalogica.....?

Long Lasting Moisturizing Cream fra Guinot er desidert den beste kremen jeg har brukt. Er på 3 tuben nå. Jeg har tidligere også likt SSC fra Dermalogica og Hydra Floral fra Decleor osv...men denne trekker seg best inn og gjør meg absolutt ikke blank, men matt og fin, samt at den gir nok fukt. Prøv den :)

Skrevet
Hva med Biotherm Aquasource Non Stop? Finnes i flere varianter, etter hvor tørr huden din er.

Denne har jeg brukt mange ganger for mange årsiden,synes skin ssc var bedre

Gjest "gjest"
Skrevet

Hold deg uansett unna noe sterkt parfymert. Jeg kjøpte noe nytt fra estee lauder på onsdag og sitter her og brinner i kinnene. :trist:

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Hva med Hydra Floral fra Decleor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...