pinkybride Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Lurer rett og slett hvor dere har tenkt å kjøpe bryllupskake og brudebukett i oslo? Og hvor mye betaler dere for dette? Evt noen som vet om et sted man kan ta med bilde av en kake å få laget den omtrent sånn? Noen som har noe å anbefale? Blir supertakknemmelig for svar og erfaringer
annvan Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Lurer rett og slett hvor dere har tenkt å kjøpe bryllupskake og brudebukett i oslo? Og hvor mye betaler dere for dette? Evt noen som vet om et sted man kan ta med bilde av en kake å få laget den omtrent sånn? Noen som har noe å anbefale? Blir supertakknemmelig for svar og erfaringer Je har bestilt min kake på Nobel cateing. Sjokolademoussekake. Gå inn på websiden deres: nobelcatering.no. kjempebra service og deilig kaker:-) kaken koster ca 2500 for 45-50 stk. Du vil finne priser og alt det du trenger på siden deres....
Kanutten Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Hei Jeg vil anbefale veslefrikk.com kjempeflinke der. Kaken blir sånn som du vil ha den, og smaker nyyyyydelig.
pinkybride Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 fine kaker på veslefrikk ja. Skal ta kontakt med dem og sjekke ut litt. takk for tips. Hvor bestiller dere brudebuketten deres?
KCam Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 fine kaker på veslefrikk ja. Skal ta kontakt med dem og sjekke ut litt. takk for tips. Hvor bestiller dere brudebuketten deres? Var innom Rosita Blomster på Frogner i dag og snakket med en som heter Sofie. Hun var kjempesøt, og virket veldig flink, så jeg tror jeg bestiller brudebuketten hos henne. De på Bygdøy Roklubb kjøper borddekorasjonene der, så de var de som tipset meg. Denne butikken importerer rosene sine selv, og de var NYDELIGE. Så vil anbefale deg en liten titt innom :-)
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Jeg kan sterkt anbefal Sverre Sætre, lager fantastiske kaker som er kunstverk i seg selv. Der kjøper vi vår, det koster kr 75 pr pers og da en en times møte med han hvor man får smake diverse og snakke om hvordan man vil ha den inkludert. Sjekk: http://www.sverreskonditori.no/
Gjest 59DF57 Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Jag kanske kan hjälpa dig med en bryllupskake. Jag finns på andra sidan Svinesundsbron vid Nordby. Priset ligger på 35 skr/bit. Gå in på min hemsida så kan du se kaker jag gjort. www.agtartatelje.se Anna
LilleEkorn Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Disse blomsterbutikkene er fantastiske : http://www.passiflora.no/PFLO_no/ , litt dårlig hjemmeside men..Ta deg en tur til butikken og titt, utrolig flott butikk! Og shishi som ligger i stortingsgaten, er veldig flinke med brudebuketter, og har masse bilder du kan se på.
Concertina Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Disse blomsterbutikkene er fantastiske : http://www.passiflora.no/PFLO_no/ , litt dårlig hjemmeside men.. Godt mulig at de er fantastiske, men når de ber meg om å laste ned siste versjon av Internet Explorer for å se websiden deres så mister de i hvertfall meg som potensiell kunde...
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Hva med Pascal da? De er jo kjent som sine gode kaker....nam, nam!
Prinsesse Snuppelure Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 Jeg er så heldig å kjenne en konditor,hun lager en fantastisk kake med "stålrør" i midten og 4 kaker "tredd" på - litt a-la- Pascal. Hun skalbare ta 30,- pr person. Og kaken blir lage med en bunn av sjokolade/nøtter, litt bær-"mos" oppå der,litt fast sjokolade oppå der igjen, rundt hele til slutt Sjokolademousse - og på HELT tli slutt rundt kaken blir det sprayet et tykt lag med helt SPEILBLANK glasur i dyyp mørk sjokolade. Helt fantastisk - og veldig annerledes, siden den ikke blir hvit. Hun skal pynte med våre initialer i hvit sjokolade på toppen (hun dropper det standard brudeparet) og pynter bare med noen friske bær her og der. LÆKKERT! -og DØDSGODT! Jeg og min kjære hater marsipankake, derfor går vi for sjokoladekake. MEN vi skal selvfeølglig også ha marsipankake, det baker forloveren min som er en racer på kaker. I tillegg baker div medlemmer i familien vår følgende kaker: Verdens Beste Sjokolademousse Ostekake (den "ordentlige" - med ekte presset sitron, sitronskall og gelatin) KRansekake Marsipankake Hveteboller Sjokoladekake langpanne (kjekt til ungene..!) -og et stort fat med frukt Tror det blir bra jeg! BLomstene bestiller jeg fra den lille blomsterbutikken på Lambertseter "Lambertseter Hobby og blomtser". Innehaveren har dilla på rosa, og det passer jo meg bra, for det har jeg også! Hun er ikke dyr, skulle ha ca 1500,- for en "halv" ball tett-i-tett med blomster (roser, gerbera, fresia) DET BLIR SÅ FINT! Hva med Pascal da? De er jo kjent som sine gode kaker....nam, nam!
kakemoms Skrevet 9. mai 2008 #12 Skrevet 9. mai 2008 Hva med Pascal da? De er jo kjent som sine gode kaker....nam, nam! Jeg vil ikke anbefale bestilling fra Pascal! Kakene er gode, men hjelpe meg for et rot med bestilling. Vi bestilte kake der, og forsikret oss på alle måter om at dette skulle gå fint. Da kaken skulle hentes hadde de glemt hele greia!!!! Etter mye om og men fant de en frossen kake et helt annet sted, og denne fikk vi. Nå i ettertid vil de ikke innrømme sin feil, og nekter å gi oss kompensasjon. Makan til dårlig service!
Arwen Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 Winther blomster på Grünerløkka! Han som lagde buketten min ville ikke ta bestilling på telefon, jeg måtte komme ned med bilde av kjolen og vise frem huden min, han kunne jo ikke lage brudebukett til meg uten å ha sett hva slags farger jeg bestod av :-D morsom opplevelse og nyyydelig brudebukett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå