Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en rar følelse av at min forlovede var i kontakt med ei dame på jobben.Dette er et mannsdominert arbeid,og han sa at mine tanker var tull.Litt senere finner jeg 2 meldinger på tlf. hans (ja jeg snek i tlf) der var det kommet inn meldinger sex relat..Da jeg søker på tlf nr viser det seg at det er ei dame.Da jeg spør hvem hun er,sier han at det er ei han jobber sammen med...At hun har utdannelse i psykologi.Han hadde berettet henne om min "sjalusi" og hun hadde visstnok vert sammen med en som også var sjalu.Bare tanken på at han satte seg inn i hennes lastebil og bretter ut om meg gjør meg arg.Jeg kontaktet henne og opplyste om at jeg tror det er best hun holder litt avstand.Svaret jeg fikk var:sjekk huet ditt!

Det som forundrer meg er at min forlovede bagatelliserer det hun har gjort.Han sier voxo at dem har vert ute og spist sammen..Vet ikke hva jeg skal tro..Snart er det vår og dem skal jobbe sammen igjen...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Håper noen kan hjelpe meg...Vet rett og slett ikke hva jeg skal tro om det som hendte.

Skrevet

Er hun utdannnet psykolog og jobber som lastebilsjåfør? Og har seg med andres menn i lastebilen? Høres ut som lit av ei dame...

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo forloveden din som er problemet her og ikke henne. Henne kan du ikke bestemme noe over, så du gjorde nok galt i å kontakte henne. Det er jo HAN som gjør noe galt ovenfor deg, og du burde ha reagert mye sterkere mot ham, og ikke fokusert på henne.

Jeg hadde sakt at jeg ikke på noen måte aksepterte sexrelaterte meldinger fra andre, og at han ikke har noe med å ha kontakt med andre damer bak min rygg. Han må gjerne ha venniner og ha kontakt med andre kvinner men med ett han begynner å holde det hemmelig og gjør det bak min rygg så er det ikke ok. Derom man er forlovet skal man faktisk ikke jgøre noe som helst bak partneren sin rygg.

Dette hadde faktisk ledet til et ganske stort oppgjør mellom meg og min mann, fordi jeg på ingen måte noen gang vil akseptere at han har kontakt med andre kvinner bak min rygg. Dersom de vil ut å spise sammen så hvorfor skulle han ikke ville ha meg med? Dette er ikke å være veldig sjalu, du har selvsakt lov å lure på hans hensikter når han har kontakt med henne alene, og skjuler kontakten for deg samtidig. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort dersom dette var min mann, men han ville i alle fall måtte legge alle kortene på bordet, innse at dette ikke er akseptabelt og gjøre ganske mye for å vinne tilbake min tillit igjen. Det at han går bak min rygg er et stort svik for meg, og hva vi hadde endt opp med avhenger mye av hans videre atferd etter dette tror jeg. Som jeg sier har jeg ingen problemer at han har venniner og kontakt med andre kvinnre, men da skal det være åpenhet og han skal kunne inkudere meg også. Siden jeg er så aksepterende ovenfor dette, tenker jeg at det måtte være andre hensikter som gjorde at han holdt det skjult. Hvordan det et for dere derimot, og om han kunne ha hatt andre hensikter er det bare du somv et.

Gjest Gjest
Skrevet

Var det feil å kontakte henne ja...I.o.m at hun visste at han har samboer,så kontaktet jeg henne p.g.a meldingene hun hadde sendt til han....Jeg likte det ikke.Ikke rart hun ble sint på meg da.Prøvde ikke bestemme jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for masse gode råd!. Helt utrolig bra.

Gjest Gjest
Skrevet
Tusen takk for masse gode råd!. Helt utrolig bra.

Vel jeg gav deg jo masse gode råd da. Det en del nok ikke har svart for er fordi de tenker dette kanskje ikke er så seriøst, siden du sier at hun har utdannelse innen psykologi og er lastebilsofør, noe som høres veldig rart ut.

Uansett, du hang deg bare opp i rådet om at du ikke skulle ha kontakta henne, og la deg flat om at det ikke var rart at hun ble sur. Det er jo gal holdning også. Stå på krava da jente, fuck henne. Og fokuser heller på den idioten som driver og har kontakt med andre damer bak din rygg. Hvorfor skal han skjule dette da?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg takker deg for gode råd.Du har nok rett i at dette kan høres useriøst ut,men jeg ble ihvertfall fortalt at hun hadde denne utdannelsen.Kanskje det bare var noe hun har sagt for at han skulle åpne seg for henne...Så hvorfor hun deretter sender slike meldinger,fatter jeg ikke.Jeg og min forlovede har diskutert dette flere ganger,men han ser ikke noen grunn til at jeg skulle ta sånn på vei.

Magefølelser kan ofte vere rett.Det som hendte har redusert min tillitt til han...

At han attpåtil synes jeg skal kontakte psykolog...ehhh.Det blir i såfall ikke henne!

Skrevet

Psykolog som arbeider som sjåfør? Javel.....

Hobbypsykolog da kanskje?

Jeg hadde ikke akseptert at min partner sendte eller mottok sexrelaterte meldinger fra en annen kvinne.Tror ikke han hadde syntes det var mye stas om jeg hadde slik kontakt med andre menn heller. Sjalu? Kanskje, men så fremt man ikke har et forhold hvor slikt er avtalt og akseptert synes jeg det er langt over streken for hva som er greit.

Gjest Gjest
Skrevet

Var det virkelig feil av meg å kontakte denne damen? Flere som ville gjort det samme?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

En psykolog ville vel aldri sendt en mld med noe så useriøst som "sjekk huet ditt"? Tviler på at hun er psykolog. Forøvrig høres ikke samboeren din helt god ut...

Gjest Gjest
Skrevet

Ja... vurderer å forlate han.Tror ikke jeg vil takle at de skal jobbe sammen igjen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville dumpet han. Voksne mennesker i et sunt samliv oppfører seg ikke slik mot hverandre. Dette er ikke normal oppførsel og det er ikke normalt å sende sex-sms'er til mennesker man vet er opptatt. Da ligger det noe mer bak, sannsynligvis utroskap. Løp vekk og finn deg en snill og god mann som fortjener deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...