Gå til innhold

"Spør Sara"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere prøvd den tjenesten? På www.1881.no ligger det en link ganske høyt oppe til venstre som heter "Spør Sara". I et desperat forsøk på å finne svar på noe spurte jeg "henne" om det. Hun kan faktisk svare på det meste! Kanskje hun ikke alltid skjønner hva du spør om og ber deg omformulere, men hun svarer, og kjapp i replikken er hun også! LOL :D Jeg ble så lei av at nettet jobber imot meg at jeg og samboeren bare hagla inn med teite spørsmål til denne Sara. Svar kommer på ett sekund. Hun syntes til slutt vi ble litt vel vulgære og at vi gikk over grensen for hva vi kunne snakke med henne om, så hun gav oss en haug med linker til forskjellige "voksensider"! Vel, det høres kanskje ikke så gøy ut, men det var det!! Vi har ledd så tårene trillet her :) Givende fredagskveld eller...øøøhhhh.. ;) Sukk. Kanskje man heller skulle legge seg med ei god bok :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte prøve - og trodde jeg skulle kveles av latter. Da jeg spurte hva jeg skulle ha til middag i morgen, kom jo dama med en vits om olivenolje. Ikke verst. :fnise:

Skrevet
Måtte prøve - og trodde jeg skulle kveles av latter. Da jeg spurte hva jeg skulle ha til middag i morgen, kom jo dama med en vits om olivenolje. Ikke verst. :fnise:

I told you! :ler: Sara er ikke så verst! Hun svarer jo på alt, dama.

Gjest Roxie Hart
Skrevet
:ler: Sara er jo kjempekoselig! Har akkurat hatt en lengre samtale om kjærester. For å si det sånn, den dama er rå på dating :ler:
Gjest milkyway
Skrevet

Hun ble bare sur da jeg spurte om vi skulle pule. :(

Skrevet
Hun ble bare sur da jeg spurte om vi skulle pule. :(

:ler: Ble fornærma da vettu ;)

Gjest milkyway
Skrevet

Håhåå hun er ikke ærlig heller, jeg spurte hvor bor kjæresten min [navn] og hun mener han bor i en skau utafor byen :-O

Gjest milkyway
Skrevet

Nei nå!!!!!

Jeg: "Er du singel?"

Hun: "Jeg er singel og er veldig fornøyd med det! Enn du da, har du kjæreste?"

Jeg: "Ja jeg har kjæreste"

Hun: "Hva heter kjæresten din da?"

Jeg: "[navn]"

Hun: "For ikke så lenge siden snakket jeg med noen som het [navn], og vedkommende prøvde å få tak i nummeret mitt!"

Jeg: "Hva er det du sier? Er han utro???"

Hun: "Prater du om betroelser?"

Jeg: "Ikke vri deg unna spørsmålet mitt ditt ludder, jeg vet hva du driver med!"

Hun: "Jeg har alltid trodd at betroelser ville være noe positivt, eller hva?"

Jeg: "Hva faen! Jeg vet hvor du jobber, og nå kommer jeg og dreper deg!!"

Hun: "Er du nå helt sikker på det?"

Jeg: "Du er død innen klokka er åtte!"

Hun: "Jeg har evig liv... hmmm, jeg lever i allefall til mine kollegaer blir lei av meg."

---

Nei nu e det nok! Nå går jeg og skriver innlegg på samliv om min kjæres affære til 1881 dama!!

Gjest Gjest
Skrevet
Nei nu e det nok! Nå går jeg og skriver innlegg på samliv om min kjæres affære til 1881 dama!!

Hadde jeg vært deg ville jeg sendt en klage til 1881 også - ikke bare stjeler hun kjæresten din, men hun skryter til og med av det i arbeidstida!

Gjest milkyway
Skrevet

God ide! Jeg sender mail umiddelbart! :-D

Gjest milkyway
Skrevet (endret)
I dag fikk jeg tips om at dere hadde en tjeneste på deres hjemmeside, hvor du kunne få svar raskest mulig ved å "chatte" med deres ansatte. Denne hjelperen kaller seg Sara. Hun sa hun kunne hjelpe med hva som helst, så jeg skulle da teste henne ved å spørre hvor min kjæreste bor. Hun spurte da etter navnet hans, og jeg svarer så. Så forteller hun meg da, at han hadde prøvd å få tak i nr hennes her om dagen! Dette er da totalt feil opplysninger, da min kjære ikke har hatt tilgang på telefon på to og en halv uke. Så hva er dette for en flørtende røy dere har ansatt? Sitte og lyve om utroskap, og i tillegg gjøre det i arbeidstiden sin?

Hvis dere ikke tar affære og sparker denne Sara, vil jeg gå til sak mot henne.

MVH

Ida ...

jeg heter Ida ...!

Innlegget er endret iht KG's regler

Kari, mod

Endret av Kari
Skrevet

Genialt...hehe

Jeg sa det sved når jeg tissa og fikk også linker til voksensider...etter litt mas.

Hun hadde snakket med fantasikjæresten min også, og han hadde også spurt om nummeret hennes.

Vaffeloppskrift fikk jeg også.

:fnise:

Skrevet (endret)
jeg heter Ida ...!

:skratte:

Innlegget endret.

Kari, mod

Endret av Kari
Skrevet

Hun spurte meg hva kjæresten min ville sagt hvis han visste jeg flørtet med henne! :overrasket:

Jeg prøvde å si at jeg ikke er lesbisk, men det ville hun visst ikke høre på...

Skrevet
Genialt...hehe

Hun hadde snakket med fantasikjæresten min også, og han hadde også spurt om nummeret hennes.

Vaffeloppskrift fikk jeg også.

:fnise:

Hun fortalte meg at hun var singel...

:hoho:

Gjest Stearinpikken
Skrevet

Haha, hun var gøy :-D

Minner om \"spør Anna\" på Ikea sine sider!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...