Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Småbarsmor
Skrevet

Er det flere her som har vært i Portugal?

Jeg var i Albufeira en gang. Det som var mius med den plassen var at det var bare en badestrand i nærheten, og den var alltid full.

Er det noen andre steder på Algarvekysten som er mer verdt å dra til?

Hvor det er flere/større/lengre badeplasser som i tillegg kan være barnevennlige? Det var så høye bølger alltid ved stranden i Albufeira, så

barnet mitt fikk aldri badet i sjøen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MÅ du til Portugal og Algarvekysten da? Har selv vært der og synes det var helt fint, men det er jo stener og klipper der som kan være litt skumle om du har småbarn.

Hvor gammel er barnet ditt?

Skrevet

Har også vært i Albufeira og syntes det var fint, men folksomt - men så skal man ikke ta det jeg sier om den turen så utrolig alvorlig, for jeg lå med høy feber i flere dager... Likte uansett Algarvekysten kjempegodt!

Skrevet

Har vel ikke akkurat opplevd mangel på strender som noe problem på Algarvekysten :o De høye bølgene derimot... :lol: Det er vel like greit at det ikke finnes bilder av Leo i ferd med å bokstavelig talt bli skylt opp på stranden :o

Fra spøk til alvor; Algarvekysten anbefales ikke dersom man har små barn. Siden Atlanterhavet kommer rett inn, er bølgene høye og kraftige langs hele kysten. I Middelhavet er bølgene langt mindre "agressive" og her er det et utall steder å velge i dersom man ønsker en barnevennlig strand. (Står ikke dette i alle charterkatalogene da?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...