Gjest alfal Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Hei! Er det noen som vet hvor man kan få stemplet og undertegnet attester og vitnemål? Var innom NAV i Oslo, men der sa de at de kun tok kopier uten. Skal på intervju til uken, og må få noen papirer i orden til da. Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 På grunnskolen der jeg jobber gjør vi det ofte. Jeg har også vært hos politiet og fått stemplet kopier. Når jeg tenker meg om, har jeg til og med fått stemplet kopier hos kommunale etater, så jeg tror det omtrent bare er fantasien som setter grenser - men velg gjerne et kontor der de ikke har for mye arbeidspress, der er de ofte mer serviceinnstilte
starie Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Jeg fikk i hvertfall stemplet og underskrevet mine hos Nav Arbeid i kommunen jeg bor i.
liv Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 (endret) Tinghuset i Oslo, samt høgskolen og universitetet. Nav Oslo gjør det ikke mer. Kopisenter har ikke lov lenger. Endret 1. mars 2008 av liv
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Jeg fikk gjort det i banken min, de ville ikke engang ta betalt, siden jeg er kunde der!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå