Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Står på produktet jeg skal bruke at det skal brukes i tørt hår som ikke er vasket først. Vil det si at jeg ikke kan skylle håret og i det minste ha i shampo for å få vekk stylingprodukter?
Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Tusen takk for så raskt svar, tror jeg satser på å vaske ut stylingrestene først som du sier og så få håret tørt før jeg begynner med farginga. Var bare redd for at shampoen kansje kunne ha noe å si i forbindelse med hvor godt fargen setter seg. Er vel kanskje viktigst å ikke ha i balsam for det har jeg hørt gjør at fargen ikke setter seg
Gjest Gjest_Marielle_* Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Tørt hår uten styling produkter er vel det beste. På den annen side. Jeg farger bare håret hos frisøren. Da setter de fargen rett tørt hår uten å skylle ut noe som helst først. Og resultatet blir like fint hver gang. Men kvaliteten på fargen man får hos frisør er kanskje noe bedre enn de man kjøper og fikser selv???
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Står på produktet jeg skal bruke at det skal brukes i tørt hår som ikke er vasket først. Vil det si at jeg ikke kan skylle håret og i det minste ha i shampo for å få vekk stylingprodukter? Man skal egentlig ikke farge håret før minst 24 timer etter siste vask, for at fargen skal sitte bedre. Jeg farger det alltid med stylingprodukter i. Blir like bra :O)
Gjest TS Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Hm det visste jeg ikke. Men det ble bra hvertfall, hadde brukt paste i håret og så fettete som paste er, så tenkte jeg at det sikkert var bedre å vaske det enn å prøve å få hårfargen til å sette seg i det slik det var. Men hva vet jeg, håper hvertfall fargen holder seg bra
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Fargen skal brukes i tørt hår,men er det mye stylingpr. i håret så lønner det seg å vaske det først,særlig paste som ikke kan børstes ut.Denne ligger som en hinne utenpå hårstrået og vil nok påvirke fargingsprosessen. Skal man bruke balsam,så tilsettes den kun i hårtuppene,der er håret mest mottagelig for farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå