Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Hjelp! Mannen min er ikke spesielt interessert i intimkontakt, i motsetning til meg og partnere fra mine tidligere forhold. Til hans forsvar er vi midt inne i småbarnsfasen, så mulighetene og overskuddet til å nyte hverandre er uansett ikke spesielt gode. De "eneste" gangene han tar på meg er f.eks når han skal ut et ærend og skal si hadet med et kyss, eller når vi står på kjøkkenet med middagen. Det han da pleier å gjøre er å "bærte" på brystene mine, klype meg i rompa eller plassere hånda i skrittet mitt; alt på en slags humoristisk måte. For meg er dette langt fra opphissende, men jeg tror ikke han prøver å hisse meg opp heller. Det er liksom for å være morsom, kuul på et vis. Når man, som jeg, sulter på ekte nærhet og sex, er slike "oink oink"-tilnærmelser nesten frastøtende. Spesielt når jeg har gitt uttrykk for at jeg ikke synes det er noe morsomt eller opphissende. Men det ender opp med at jeg blir oppfattet som sær eller sidrompa. Dette gjør vel ikke akkurat underverker for hans lyst til å nærme seg på annet vis. Jeg lurer selvsagt på om han er uinteressert i meg, eller om han ikke greier å uttrykke seg selv og sine lyster fysisk, om jeg overdriver, om jeg skal ta signalene på ramme alvor og innse at jeg må belage meg på et tørrlagt sexliv og en partner som kun bruker kroppen min som tute. Jeg blir mer og mer frustrert. Er det noen som kan gi gode råd, forklaring til hvorfor han er slik, eller tips til hvordan jeg kan få snudd denne uheldige trenden? Gjerne råd fra både kvinner og menn.
Gjest Gjest-M- Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har dessverre ingen konkrete råd til deg, men hadde en kjæreste som var akkurat sånn. Så og si ingen sex, og kun misjonær i 5 minutter de få gangene vi hadde sex. Og denne ustanselige klåingen hele tiden, men bare på en sånn tullete, liksom humoristisk måte. Jeg ble skikkelig grinete av det til slutt, og da ble han såret og furten, og lurte på om han ikke fikk ta på meg!! Jeg ba han til slutt om å enten put out or get out. Orket ikke mer av det barnslige tullet. Og vi er 40 år begge to.... Håper det ordner seg for dere. Viktig at dere prater ordentlig ut om dette. Forklar han hvordan dette føles for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå