Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Kan noen anbefale meg en selvbruner som får deg til å se brun og sprek ut som om man skulle kommet fra syden? Ønsker meg to nye, en til ansikt og en til kropp, men spesielt til ansikt,for det haster litt. Gjerne noe som er litt rimelig, eller kan kjøpes på strawberrynet, men alle forslag mottas med takk:)
Gjest Morgan le Fay Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Jeg bruker Guerlain Terracotta til ansiktet, og til kroppen enten ingenting, eller bodylotion med selvbrunereffekt (Dove, L'Oreal osv). Den fra Guerlain er ikke så veldig billig (kanskje i underkant av 300 kroner?), men tuben er til gjengjeld stor (125ml), og fargen blir ikke så gulaktig som mange andre.
Gjest TS Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 http://eu.strawberrynet.com/productDetail....74&goChar=G" target=_blank"> http://eu.strawberrynet.com/productDetail....74&goChar=G Er det denne? Bruker du nr 1 eller 2? Jeg har ganske lys hud, men føler jeg får så lite farge av de selvbrunerne jeg har prøvd, nesten sånn at de ikke fungerer på meg etter at jeg har brukt dem en stund.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Nei, det er ikke den. Den heter noe med "face and body", og er i tube på 125 ml. Tror den kostet 270, ved nærmere ettertanke, og jeg tror den bare finnes i én farge, som heter hale. Jeg får generelt dårlig farge av selvbrunere, sannsynligvis fordi jeg bruker produkter med glykolsyre. Men denne gir fin glød, man tar bort den verste "vintergrønnheten" til huden min. Anbefales, selv om du kanskje ikke finner den på SN.
Gjest annemarie Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 anbefaler Liquid Bronze fra Clarins til ansiktet du kan selv regulere hvor mye farge du vil ha ved a applikere flere ganger om det er for svakt. På denne måten blir du heller ikke før knæsj med tydelige skiller, men får allikvel en fin brunfarge!
Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Takk for svar, men jeg har den fra før, kjøpte den etter mange anbefalinger her inne. Men jeg får ikke noe farge i det hele og det store av den, uansett om jeg bruker den flere kvelder og følger alle retningslinjer.
Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Dior sin til ansiktet er veldig bra:)Men de selger ikke den typen på strawberrynet. Kostet 260 kroner for 50 ml..ganske dyr..=/
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Ja det har jeg hørt andre si også, men det blir litt i dyreste laget for min økonomi, men skal på tax free om noen uker så da kan jeg jo se etter den der. Men har lyst på en NÅ=) Noen som forresten vet om selvbrunere går ut av dato og dermed slutter å virke eller man ikke burde bruke dem mer? Fant en 1 år gammel loreal selvvbruner som jeg ikke husker hvorfor jeg ikke har brukt opp.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har brukt Piz buin(?) sin i flere år, synes den er kjempebra Selges på vita osv, og ikke så dyr
Gjest TS Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Bruker du skummet eller kremen? Har vurdert denne, er litt skeptisk siden dette var en av de første selvbrunere jeg noen gang prøvd når det kom på markedet, og den gangen da var den gulaktig i tonen på meg, men kan jo hende den har blitt forbedret siden den gang? (Er snakk om 7 år siden eller noe) Har egentlig veldig lyst å prøve denne igjen, både pga pris og pga god omtale her inne.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 [quote Jeg har brukt Piz buin(?) sin i flere år, synes den er kjempebra Selges på vita osv, og ikke så dyr
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 Lavera. har den i både ansiktet og på kroppen. Skal vi seeeeeee, finner jeg et bilde her et sted tro? http://www.lovelula.com/pd_lavera_organic_self.cfm
Gulphild Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Selvbruner er fake, fake, fake. Ikke bruk det. Jeg sluttet etter at jeg innså at jeg aldri vil klare å få en helt perfekt brunfarge. Man kan se på lang avstand om det er self tan, selv om den er vellykket.
Gjest Skya Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 Jeg bruker Dove Summerglow og er kjempefornøyd med den. Den passer ypperlig til min lyse hud nå vinterstid. Det ser absolutt ikke falskt ut, får en fin lett brunfarge. Og så gir den ingen skiller. For meg som ikke har planer om å bli kjempebrun, kun få en frisk glød er den iallefall perfekt.
Gjest Pupsilure Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 Faux Tan. Den er superbra!! Mvh hudpleier
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 Ingenting. Det spiller ingen rolle hvor bra det sies at det er, det ser uekte og gult ut uansett og dessuten så forsvinner kremen flekkvis, mer der du svetter mye osv. Da ser du bare møkkete ut, det er min erfaring.
Essie_ Skrevet 5. mars 2008 #17 Skrevet 5. mars 2008 anbefaler Liquid Bronze fra Clarins til ansiktet du kan selv regulere hvor mye farge du vil ha ved a applikere flere ganger om det er for svakt. På denne måten blir du heller ikke før knæsj med tydelige skiller, men får allikvel en fin brunfarge! Kanskje litt utenom spørsmålet, men jeg prøver likevel Jeg har sett at det er en del her inne som bruker denne. Får lyst til å prøve den, men har opplevd å få mye kviser av å bruke selvbruner i ansiktet (f.eks av body shop sin). Har dere opplevd denne virkningen av liquid bronze?
ashera Skrevet 5. mars 2008 #18 Skrevet 5. mars 2008 Jeg bruker geleen til L'Oréal på bena, og er fornøyd, men peeler selvsagt godt først. I ansiktet bruker jeg heller litt solpudder for å føle meg fresh, jeg har blandingshud med litt porer, og har aldri fått noe godt resultat (tross peeling) med noen som helst slags selvbruner der.
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 5. mars 2008 #19 Skrevet 5. mars 2008 anbefaler Liquid Bronze fra Clarins til ansiktet du kan selv regulere hvor mye farge du vil ha ved a applikere flere ganger om det er for svakt. På denne måten blir du heller ikke før knæsj med tydelige skiller, men får allikvel en fin brunfarge! Hvordan i all verden klarer du å påføre denne jevnt? Jeg tar litt på en bomullspad og stryker rundt i ansiktet. Får masse skjolder av den.
Gjest TS Skrevet 5. mars 2008 #20 Skrevet 5. mars 2008 Selvbruner er fake, fake, fake. Ikke bruk det. Jeg sluttet etter at jeg innså at jeg aldri vil klare å få en helt perfekt brunfarge. Man kan se på lang avstand om det er self tan, selv om den er vellykket. Ingenting. Det spiller ingen rolle hvor bra det sies at det er, det ser uekte og gult ut uansett og dessuten så forsvinner kremen flekkvis, mer der du svetter mye osv. Da ser du bare møkkete ut, det er min erfaring. Jeg spurte vel ikke akkurat om dere synes jeg burde bruke det eller ikke, spurte etter råd om hvilket merke som er bra. Går det ikke an å la være å svare i tråder om dere ikke har noe relevant til spørsmålet å komme med? Til gjest: Jeg svetter ikke så mye som du tilsynelatende gjør, så det å se "møkkete" ut er ikke et vanlig problem jeg har i forbindelse med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå