Gå til innhold

Unngå regntid

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Aprilbrud_*
Skrevet

Vi skal reise på bryllupsreise 25. mars med retur 4 mai. Kan reise hvor som helst, hadde i utgangspunktet tenkt på Venezuela (har nettopp vært i Cancun, Mexico). MEN - det er regntid! Vi har kun denne ene muligheten til å reise uten barn og ønsker selvfølgelig ikke regn hver dag (selv om det ikke regner hele tiden). Noen forslag der ute????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Mars/April er vel skikkelig høysesong for Thailand og det topper seg vel med deres nyttår og sonkran(?) feiringen. Kanskje det kunne vært aktuelt :-)

Skrevet

Hva med Malaysia? Kona og jeg var der for et par år siden og her kan en kombinere litt byferie med shopping i KL...og så kan man dra til noen av øyene for strandliv. Sjekk mitt reisebrev på http://gardkarlsen.com/malaysia_kuala_lumpur.htm . Dersom du vil ha luksus kan du f.eks. velge Datai på Langkawi. Perhentian var fantastisk hvis du liker snorkling /dykking.

Men dersom du vil ha den ultimate strandferien så kan jeg også anbefale Maldivene: http://gardkarlsen.com/sun_island_index.htm . Og dere kan kanskje til og med kombinere dette med Dubai :-)

Skrevet
Vi skal reise på bryllupsreise 25. mars med retur 4 mai. Kan reise hvor som helst, hadde i utgangspunktet tenkt på Venezuela (har nettopp vært i Cancun, Mexico). MEN - det er regntid! Vi har kun denne ene muligheten til å reise uten barn og ønsker selvfølgelig ikke regn hver dag (selv om det ikke regner hele tiden). Noen forslag der ute????

Hvordan er regntiden i Mexico?

I Thailand er det en byge i ny og ne. Varmt og masse sol.

Vil også anbefale Thailand i mars/april. Det er hot season, men det er bare å hoppe i havet. Avkjøler ikke SÅ mye men hjelper en god del ;) Hvorfor ikke ta turen nordover i Thailand? Litt kjøligere der. Få dere en guidet tur i jungelen med to overnattinger og jungelvandring. Da får dere bade i vannfall underveis. Kjempetur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...