Gå til innhold

MiniSats- hvordan fungerer det?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Jersey

Jeg sendte SATS mail med noen spørsmål om barnepasstjenesten deres. Fikk svarmail om at de passer barn som er fra 6 uker gamle og eldre i MiniSats mens mor eller far trener/tar sol og dusjer.

Mitt lille knøtt er snart 3 måneder, og jeg lurer fælt på om de er "profesjonelle" de som passer barna på MiniSats- jeg vil ikke forlate knøttet hos hvem som helst, selv ikke for en times trening. :o

Er det noen her som har/ har hatt barna sine i MiniSats mens de trente/trener? Hvordan gikk det?

Hvis babyen ikke sover, hva gjør de da? Går de og bærer på den? Må man passe på at ungen er mett før man går og trener, eller kan de gi flaske?

Det tok så lang tid å få svar fra det SATS-senteret at jeg prøver her før jeg ringer dem. :roll:

Håper noen har erfaringer å komme med!

Og om jeg vil la SATS passe babyen er min sak, selv om han er bare snart 3 mnd så kan jeg ikke være hysterisk hønemor. Kjæresten er på jobb når jeg kan trene, så han kan ikke ta seg av babyen. Jeg regner med at de har en slags garanti-og-sikkerhetspolicy for barnepasset... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos MiniSats "oppbevarer" man barna.

De bærer ikke på, hvertfall ikke om det er mange barn der og de gir ikke mat. Griner barnet, har det gjort seg ut osv, så leveres barnet tilbake til deg.

Det pleier ikke være "proffer" som passer barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jersey

:-? Hmm, hørtes ikke bra ut!

Tror jeg sender en ny mail og stiller litt fler spørsmål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Babyer tar de seg av.

Bærer på dem.

Koser med dem.

Hvor mye mat og bleieskift trenger din baby på 1 time? :roll:

Jeg har benyttet meg av dem siden gutten min var 5 måneder gammel.

Kan bare skryte av dem.

Spørs jo på HVA du forventer da... :wink:

Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jersey
Babyer tar de seg av.

Bærer på dem.

Koser med dem.

Hvor mye mat og bleieskift trenger din baby på 1 time? :roll:  

Hvis jeg mater rett før jeg trener så trenger han ikke mer på ca 3 timer.

Og bleieskift, nei, som regel går 1 time med litt våt bleie veldig bra... :ler:

Så lenge de ikke lar babyene ligge alene hvis de skriker, er det ok. Det var det inntrykket jeg fikk av Starfish` innlegg, at de bare hadde dem liggende inne på MiniSats liksom... :wink:

Jeg forventer i grunn at de tar seg av babyen på en skikkelig måte, men ikke at de skal være "mamma". :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tar opp babyene, men om de SKRIKER, leveres de tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alive

Veldig forskellig fra senter til senter....

Men du kan være trygg på at babyen din ikke har det vondt der.

Bare pass på at de elementære behovene er dekket før du leverer ham fra deg. Og som de andre sier her, han blir levert til deg, hvis de ikke klarer å trøste ham...

God trening!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror det er ganske forskjellig fra senter til senter ja.

Jeg har ikke barn selv, men på de sentrene jeg har trent,( Elixia og Akropolis) har det vært ganske unge jenter som har passet på de. De var kanskje 16 år eller noe.

Men en 16 år gammel jente kan for all del gjøre en bra jobb altså, men når de er så små som 3 måneder, vet jeg ikke hvor trygg jeg hadde følt meg.

Og om de leverer de tilbake hvis de gråter, må det da bli en ganske stressfull treningsøkt?

Men samtidig så er det jo et bra tiltak og kunne ha barnepassere der man trener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jersey ikke innlogget

Nå har jeg vært og tittet der jeg har tenkt å trene.

Det var en godt voksen dame som passet barna, og hun hadde en grense på hvor mange barn hun kunne ta i gangen. Virket greit og betryggende.

Jeg begynner å trene i morra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...