Kanutten Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Heihei. I dag var den store dagen. Jeg fridde til min kjære på liverpool.no, og jammen meg svarte han ja. Så nå er jeg glad.
Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Gratulerer! Hilsen ts fra den andre tråden.
Bobeline Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Gratulerer så mye Håper dere får en kjempefin dag Med de beste ønsker for fremtiden
Aurela Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 (endret) Gratulerer :love: Endret 29. februar 2008 av jente89
*Tausa* Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Gratulerer, og lykke til med bryllupsplanleggingen!
Kanutten Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. februar 2008 Tusen takk Svever litt her nå ja. Har planlagt dato nå, og om vi får den datoen vi vil, så blir det her bra
Aurela Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Tusen takk Svever litt her nå ja. Har planlagt dato nå, og om vi får den datoen vi vil, så blir det her bra Hvordan gjorde du det da? Igjen, gratulerer!!!
Gjest *Ulla* Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Gratulerer så mye, tøft av deg å fri
Kanutten Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 29. februar 2008 Hvordan gjorde du det da? Igjen, gratulerer!!! Sambo er Liverpoolfan, så jeg tok kontakt med liverpool.no og ba om å få fri der. De sa det var greit. Var bare å levere inn bilde av meg , og tekst. Sendte inn dette. Nå hadde det seg sånn at vi var to som skulle fri, så jeg måtte velge enten fra morgenen av, eller på kvelden. Jeg valgte det første, og ringte sjefen hans for å spøre om han kunne sørge for at sambo fikk sett det. Han syntes det var en kjempeide, og gikk for å hente sambo. Sa at han måtte vise han noe som kunne få store konsekvenser. Stakkar sambo trodde han hadde gjort ne galt, og skjønte ingenting da sjefen dro fram internettsiden. Sjefen var rørt, og sambo var rørt. Sambo ringte å fortalte at han hadde sett frieriet, og at han svarte JA på det. Der sambo jobber, skulle de ha noe møtegreier der de fleste ansatte var. På det møtet hadde sjefen blåst opp frieriet på storskjerm, så sambo måtte tåle å være i rampelyset en stund. Han som ikke liker oppmerksomhet. Alle syntes visst dette var kjempegøy. Så vi har fått masse gratulasjoner. Da jeg kom hjem fra jobb hadde sambo kjøpt med 7 langstilkede røde roser, og da ble nå jeg rørt. Så sånn har dagen vår vært. Jeg er så glad, så glad.
Harlekin Skrevet 29. februar 2008 #16 Skrevet 29. februar 2008 Gratulerer! Kjempefin måte å fri på :love:
lirypa Skrevet 29. februar 2008 #17 Skrevet 29. februar 2008 GRATULERER SÅ MYE!!! Lykke til med bryllupsplanleggingen Jeg fikk også ja fra min kjære - jeg svever!!
Kanutten Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 1. mars 2008 GRATULERER SÅ MYE!!! Lykke til med bryllupsplanleggingen Jeg fikk også ja fra min kjære - jeg svever!! Tusen takk. Gratulerer så mye til dere også!!!!!!! Blir det bryllup på dere til neste år eller? Kanskje vi følges i planlegeingen framover
lirypa Skrevet 1. mars 2008 #20 Skrevet 1. mars 2008 Tusen takk. Gratulerer så mye til dere også!!!!!!! Blir det bryllup på dere til neste år eller? Kanskje vi følges i planlegeingen framover Bryllupet blir ikke før i 2010 - må spare opp litt pæng... Så det blir en lang forlovelse, men det er greit synes jeg. Blir en spennende tid framover!! Jeg kommer nok til å følge med litt, selv om vi ikke gifter oss før om 2 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå