ToveM Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Skal en liten tur med mannen til Haugesund fra lørdag til søndag. Må jo ut og spise noe godt på lørdagen, er ikke kjent i denne byen, som vi stort sett bare reiser forbi på vei til Bergen. Men er det noen som kan anbefale et goddt spisested??
hjertesukka Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 En stund siden jeg var der nå, men spiste på Lothes Mat og Vinhus - et lite hvitt trehus nesten nede på kaien. Dyrt, men du verden så god mat, hvis dere skal ta spanderbuksene på. (fikk ikke til å linke, men google på "Lothes Mat og vinhus")
ToveM Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 En stund siden jeg var der nå, men spiste på Lothes Mat og Vinhus - et lite hvitt trehus nesten nede på kaien. Dyrt, men du verden så god mat, hvis dere skal ta spanderbuksene på. (fikk ikke til å linke, men google på "Lothes Mat og vinhus") Takk, fant den, så jo veldig bra ut, men dyrt ja, får el se hva mannen vil spandere
Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Det er jo både Egon og Peppes i Haugesund. Egon ligger enten i Haraldsgt. eller Strandgata tror jeg, mens Peppes er ved kaien:-) Ellers er det en del andre spisesteder nede ved kaien! Uansett så finner dere nok en restaurant der da Haraldsgt. er full av spisesteder!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå