Gjest Lilleulv Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Jeg er veldig glad i stylingprodukter fra Tigi. Har bl.a. Queen for a day thickening spray, og har tidligere hatt flere hårsprayer derfra. Hvilke stylingprodukter fra tigi er dine favoritter, og hvilken er den beste sprayen?
Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Jeg er veldig glad i stylingprodukter fra Tigi. Har bl.a. Queen for a day thickening spray, og har tidligere hatt flere hårsprayer derfra. Hvilke stylingprodukter fra tigi er dine favoritter, og hvilken er den beste sprayen? Tigi bedhead small talk Headrush Superficial leave in
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Jeg bruker Maxxed out og Hard head, fornøyd.... jeg tror nok at første nevnte er den beste hårsprayen jeg noen gang har hatt.
Nausicaä Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har vel egentlig bare prøvd Curls Rock Curl Amplifier. Men det er den beste av typen "krøllekremer" jeg har prøvd.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er veldig glad i stylingprodukter fra Tigi. Har bl.a. Queen for a day thickening spray, og har tidligere hatt flere hårsprayer derfra. Hvilke stylingprodukter fra tigi er dine favoritter, og hvilken er den beste sprayen? Min favoritt er Tigi Bed Head After Party. Gir fin glans og temmer sånne irriterende småhår som stikker opp når håret er nyvasket.
Gjest Lilleulv Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Tigi bedhead small talk Åssen er den egentlig? Kunne tenke meg noe sånn "paste"-greier. Synes frisøren alltid styler det så fint med forskjellige kremlignende ting når jeg er der. Jeg bruker jo bare skum og spray.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå