Gjest dominant81 Skrevet 29. februar 2008 #1 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei jeg vet ikke om det er så mange BDSM folk her, men vi leker ofte sub /dom roller og jeg kunne trengt noen tips og hint til hvordan jeg kan straffe min sub.. (underdandige) Når hun ( i mitt tilfelle ) ikke er lydig, oppfører seg frekt eller ikke har nok disiplin og respekt for meg.. Håper dere skjønner hva jeg mener.. Hvis dere har noen forslag til oppgaver man kan gi suben også så hadde dette vært veldig positivt.. altså oppgaver / kommandoer man kan gi som hun MÅ utføre på mest mulig korrekt måte for å UNNGÅ straff om du skjønner.. Tusen takk for hjelp Hilsen lille meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slavepike Skrevet 29. februar 2008 #2 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvis du virkelig vil at hun skal føle seg ydmyket og utilpass, så skal du ta en tur på apoteket og kjøpe bleier for voksne. Du setter på henne bleien og sier at toalettet et stengt for henne denne helgen. Jeg lover deg a thun i fremtiden kommer til å gjøre alt som står i hennes makt for å sørge for å tilfredsstille dine ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SMann Skrevet 29. februar 2008 #3 Del Skrevet 29. februar 2008 Er selv Dom. Har prøvd mange alternativer men bleier som nevnt over kan virke begge veier. Det kan være noe som byr henne mot. Du bør selvsagt kjenne hennes grenser og respektere disse. I tillegg bør man under leken ha kodeord eller lignende som beskriver om du er i nærheten av grensen eller over.. Noen av egne opplevelser: -Fransk stuepikeuniform med støvtørking er en klassiker som får henne til å føle seg lekker, du kan nyte synet og det er ikke vanskelig å finne feil... -Jeg binder og masserer min partner. Hun skal ligge stille. Jeg kommer så vidt bort i kjønnet og hun klarer selvsagt ikke å ligge stille. En måte å straffe på er å gi henne ris. En annen avstraffelse er å forlate rommet. La henne ligge kåt og alene en stund. -Hun får beskjed om å tilfredsstille deg. Stå på knærne og be pent om å få lov til å suge deg/bruke tungen på deg. Du finner raskt feil som at hun kommer borti med tennene eller lignende. -Noe av det beste er å være ute på byen. Det er ikke vanskelig å finne noe hun gjør galt - kikke på andre menn e.l. Forklar at hun kan vente seg når hun kommer hjem, enten direkte eller kun at hun skal straffes hardt. Det er deilig å gå mange timer og se frem til hva som skjer. -Bli streng når hun sier noe som er frekt. Du vil venne deg til å se uttrykket når hun gjør dette for å provosere deg. Det er en fin måte for henne å starte leken når hun er klar. Mer frekk, mer straff. Lykke til! Håper mange kan bidra. Ønsker gode innspill selv!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest subjente Skrevet 29. februar 2008 #4 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei, Jeg er jente, og sub. Som noen nevner over her, med bleie: Hadde noen gjort dette med meg så ville jeg nok aldri møtt denne mannen/gutten noengang igjenn. Som du sikkert skjønner så er det veldig mange tips du kan få av andre, men det er ikke sikkert det vil fungere for dere, det er derfor viktig at du lufter tankene ovenfor jenta di for å finne ut om det du har tenkt å gjøre er ok eller ikke. Du trenger ikke å si over middagsbordet at "ville du likt om jeg blabla". Men når dere leker, spør henne. Sett henne i en pinlig situasjon. Bind fast beina hennes til en stol og sett henne inntil bordet, be henne skrive ned ti straffer som hun syns er passende. De ti straffene hun skriver ned holder selvfølgelig ikke mål, så hun må gjøre det igjenn og igjenn og igjenn til du er fornøyd og til straffene er "dramatisk nok" Får du henne til å skrive 10 punkt 3 ganger, så har du 30 straffer å utføre på henne Mine egne favoritter er å - få ankelen lenket fast med kjetting til dassen, for så å måtte vaske hele badet naken imens jeg blir filmet. - bli bundet fast i senga, tafset på helt til jeg neesten kommer, for så å bli forlatt i rommet med lyset av. - bli låst ute i bare undertøy på verandaen og måtte tigge og be om å få komme inn igjenn (passer best om sommeren) - bli nektet å gå på do før jeg har gjort -hva nå enn min kjære vil- - bli kalddusjet - bli satt i skammekroken - måtte sitte midt på gulvet, lenket fast, imens jeg har jeg har en vibrator festet på klitten som min kjære har fjernkontrollen til. - ris og bank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 29. februar 2008 #5 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg er sub, men jeg forstår ikke helt hva greia er med straff - dvs hvorfor det skulle være tennende. :klø: Jeg hadde nok enten blitt sint, eller begynt å le. Hvis det skal være en kjip straff, må vel husarbeid passe bra. Spanking også. Selv om det ikke er noen straff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dominant81 Skrevet 1. mars 2008 #6 Del Skrevet 1. mars 2008 Tusen takk for svar.. fikk noen tips her ja.. bare åå skrive om noen kommer på noen fler.. Jeg finner sikkert på noen selv også, tenkte mest på korte små avstarffelser og oppgaver som kan utføres der og da. Igjen Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten sub Skrevet 2. mars 2008 #7 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg likte forslagene til subjente veldig godt Husarbeid er en ganske vanlig straff, da helst iført noe bondagutstyr. Ellers så kan det også være spennende å måtte gjøre noe utenfor huset. Ta på henne noe bondageutstyr under klærne, og gå en tur i nabolaget. Eller hva med å feste på henne en vibrator og sende henne i butikken etter melk? Alt kommer jo ann på hva dere liker og hva slags forhold dere har. Til Pax: For mange er det nettop det å føle seg hjelpesløs eller nedverdiget som de tenner på ved å være en sub. Det er ikke noe erotisk ved det å vaske doen i seg selv, men følelsen av å bli tvunget til å gjøre noe man liksom ikke vil, og da gjerne på en ydmykende måte. For mange er det også nettop frykten for straff som er det pirrende. Selv om jeg ikke liker spanking (synes smerte bare gjør vondt), så synes jeg det er utrolig pirrende å bli truet med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #8 Del Skrevet 3. mars 2008 Men er straffen ment som STRAFF, eller som en måte å få dere begge tent på? Om den er ment som STRAFF så blir det som regel ganske effektivt med det mest ille husarbeidet som hun vet om Hvilke grenser har hun, og hvilke kan tøyes? Hvilke reflekser har hun? Er det mest fysisk, eller psykisk dominans hun tenner på? Liker hun smerte? Har et par forslag, kanskje noen av de kan brukes: - Er hun litt sjenert av seg, og ser lett ned, forlang at hun har øyekontakt med deg. - Rykker hun lett til når du kiler henne? Stryk forsiktig over låret, og ligger hun ikke i ro, så venter det et klyp. - Onanere mens du ser på kan fungere. Den kan du forsterke ved at du er helt påkledd, og hun helt naken. - Hold en smeltende isbit over henne, ligger hun ikke i ro så slipper du ganske enkelt isbiten ned på henne. - Brystklyper. Bruk de til å sette henne fast i en ubehagelig stilling, rører hun seg, gjør det vondt. En annen avstraffelse er å forlate rommet. La henne ligge kåt og alene en stund. Ikke dum den, men som du sikkert vet skal du være obs på både den psykiske, og fysiske helsen til suben. Åpen dør og kodeord eller eventuelt et nøkkelknippe i hånden er effektivt om suben må få kontakt med dom. Han/hun bør også ha en nødløsning for å komme seg løs selv, om noe skulle skje (jeg er sikkert paranoid, men det er ikke så lenge siden jeg leste "Gerard's game" av Stephen King ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. mars 2008 #9 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har aldri hørt om denne type sexliv. Vet jo at det er de som driver med dominans og alt det der, men hva går egentlig dette ut på? Hva er det som gjør som dere gjør? Føler dere ikke at det føles litt falskt av og til? Eller? Er bare nysgjerrig på hva dette handler om, så er ikke noe negativt ment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SMann Skrevet 4. mars 2008 #10 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har aldri hørt om denne type sexliv. Vet jo at det er de som driver med dominans og alt det der, men hva går egentlig dette ut på? Hva er det som gjør som dere gjør? Føler dere ikke at det føles litt falskt av og til? Eller? Er bare nysgjerrig på hva dette handler om, så er ikke noe negativt ment. Dette handler mye om å underkaste seg helt til et annet menneske - underkastelse/sub eller å dominere et annet menneske - Dom. For de aller fleste er dette en del av en seksuell lek. For andre er dette roller man har 24 timer i døgnet. Jeg praktiserer milde former for dominans og underkastelse. Den enkleste formen vi praktiserer er at jeg binder min partner til sengen (kalles bondage)med den hele og fulle kontrollen i forhold til de seksuelle handlingene. Jeg beføler, hisser opp og forlenger nytelsen. Min partner synes det er fantastisk deilig å kun konsentrere seg om å ta i mot. Hun blir utålmodig og ber om mer, jeg holder igjen og bestemmer tempoet. Hun kommer alltid mye kraftigere og flere ganger enn normalt og får sin nytelse gjennom dette. Jeg får en fantastisk følelse av å spille på hennes følelser og bringe henne opp til en høyere nytelse. Jeg elsker den makten det gir meg. For oss kan det ofte styrke samspillet og følelsen med å bruke ris/pisk eller lignende. For vår del er dette redskaper som ikke skaper smerte av betydning (nihalet e.l.)men som min partner blir enda mer tent av og jeg får en større følelse av makt. Jeg anbefaler deg på det sterkeste en gang med en partner enten å bli bundet til sengen eller binde han til sengen. Den som er bundet ligger kun og nyter samtidig som den andre bare benytter hender, munn, oljer og eventuelt kjønn. Når den som er bundet blir utålmodig og vil ha mer, så roer den andre noe ned. Bruk lang tid. Etter at jeg ble interessert i dette for ca 15 år siden, har jeg aldri hatt en seksualpartner som ikke har elsket denne milde formen for dominans og underkastelse. Mer avansert form for underkastelse praktiserer jeg med min partner i dag. Et eksempel er streng oppdragelse og litt mer smerte. Dette krever at man som par er godt innkjørt og at man har klare tegn hvis man nærmer seg grensen eller går over grensen i forhold til hva partner ønsker. Jeg har også pratet med mennesker som driver mer ekstreme former for dominans og underkastelse med mye smerte eller fornedrelse. Vet om et par som driver noe som kalles "knifplay". Det vil si at man leker med kniv. Du har sikkert hørt om mennesker (spesielt yngre kvinner) som skader seg selv med å rispe seg opp. I dette tilfellet er det mannen som gjør dette på kvinnen. Vi driver kun med de lette formene for dominans og underkastelse og kun som en del av sekslivet. Det omfatter også det at jeg kan ta hardt på og se strengt på min partner i dagliglivet og skape forventninger om en heftig kveld/natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. mars 2008 #11 Del Skrevet 4. mars 2008 Ah! Virker litt spennende da. Har alltid hatt lyst til å prøve med håndjern, men pga. ikke noe å feste det til, har ikke jeg og kjæresten fått gjort det enda, men håper på å få gjort det når han flytter. Han har "spanket" meg et par ganger på tull. Har ikke funnet noe spesielt opphissende i det, så akkurat det med spank og ris tror jeg ikke er helt for meg. Men var et par ting her i tråden jeg synes virket litt spennende. For meg er det opphissende å være helt naken mens kjæresten min er påkledd og fingrer meg og sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 4. mars 2008 #12 Del Skrevet 4. mars 2008 Trenger ikke feste håndjernene til noe, de kan bare være bak på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. mars 2008 #13 Del Skrevet 4. mars 2008 Trenger ikke feste håndjernene til noe, de kan bare være bak på ryggen. Njaaa..Men det virker ikke like godt, på en måte...Vet ikke helt jeg..Da blir man jo liggende i en rar stilling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 4. mars 2008 #14 Del Skrevet 4. mars 2008 Det jøkkeno. Og man må ikke ligge heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #15 Del Skrevet 4. mars 2008 Njaaa..Men det virker ikke like godt, på en måte...Vet ikke helt jeg..Da blir man jo liggende i en rar stilling.. Du kan feste armene sammen på fremsiden, så kan kjæresten din holde de fast over hodet ditt.. eventuet kommandere deg til å ligge HELT stille i denne stillingen, hvis ikke så... ;D skjønner? uansett så er det ingenting som ser rart ut.. bare lek! det er gøy! dessuten kan håndjernene festes fast til en stol, sofa, kjøkkenvasken, osv. eventuelt knytt stropper til bena på sengen eller dra stropper rundt hele underwsiden av sengen og bli festet til disse.. alt er mulig så lenge man vil nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 5. mars 2008 #16 Del Skrevet 5. mars 2008 ikke for å kuppe råden, men siden det er mange som vet en del her inne. Hvordan introdusere denne leken for en partner? Vært sammen i mange år, og han er altfor forsiktig. Redd for at ting skal gjøre vondt for meg, og sier til og med "vær så snill" når han vil bytte stilling under sexen... frustrerende - jeg som heller veldig mot sub.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #17 Del Skrevet 5. mars 2008 Cardine: Tau rundt sengebena, og håndjernene fast i de ikke for å kuppe råden, men siden det er mange som vet en del her inne. Hvordan introdusere denne leken for en partner? Vært sammen i mange år, og han er altfor forsiktig. Redd for at ting skal gjøre vondt for meg, og sier til og med "vær så snill" når han vil bytte stilling under sexen... frustrerende - jeg som heller veldig mot sub.. Si det rett ut til han? Eventuelt "Au, ååååååååååå!" Men i verste fall har han det ikke i seg i utgangspunktet, og da er det ikke lett å få tilpasset ting. For en snill og fredelig mann vil det være vanskelig å forstå det at de faktisk er snillest når de er "slem", og for noen som rett og slett er usikker kan det å bli såpass styrende være omtrent umulig. Og da må du i verste fall prioritere, noe som ikke er lett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SMann Skrevet 5. mars 2008 #18 Del Skrevet 5. mars 2008 Njaaa..Men det virker ikke like godt, på en måte...Vet ikke helt jeg..Da blir man jo liggende i en rar stilling.. Det er noe eget med å ligge som en X med armer og ben ut. Man blir mer naken og sårbar. Det er også sexy hvis han er påkledd. Man kan binde rundt håndledd og ankler og la tauet gå under senga. Det gjorde vi før vi investerte i springelseng. Man kan gjerne bruke tau kombinert med silkestrømper eller håndjern. Det er et spørsmål hva man synes er best. Prøv, og fortelle gjerne etterpå hvordan det har gått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SMann Skrevet 5. mars 2008 #19 Del Skrevet 5. mars 2008 ikke for å kuppe råden, men siden det er mange som vet en del her inne. Hvordan introdusere denne leken for en partner? Vært sammen i mange år, og han er altfor forsiktig. Redd for at ting skal gjøre vondt for meg, og sier til og med "vær så snill" når han vil bytte stilling under sexen... frustrerende - jeg som heller veldig mot sub.. Det er viktig at han blir helt fortolig med hvor grensen går. Hun utfordret meg med å være ulydig. Jeg straffet henne. Dess mer hun var ulydig dess mer straffet jeg henne. Vi hadde kodeord i forhold til om jeg nærmet meg grensen (rosa) eller var på grensen (rød). Jeg lærte meg relativt raskt hvor grensen skulle være og begge ble trygge på hvor langt man går. I starten var jeg også veldig redd for å gå for langt. Jeg liker kun å gjøre ting som hun får minst like mye ut av under disse lekene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sag Skrevet 5. mars 2008 #20 Del Skrevet 5. mars 2008 Hva med å ta fra a lommepengene en hel uke?Funker på tøsen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå