Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Sony Ericsson s500i, og det dukker opp et ikon her jeg ikke forstår hva er.

Ved siden av strekene som viser hvor god dekning det er, dukker det opp et ikon som ligner på en boligblokk. Noen som vet hva dette er???

En annen ting, overfor strekene som hviser dekningen, så står det en E, som visst nok skal stå for EDGE. Noen som hvet hva EDGE er??

Et spørsmål til hehe, ble litt mye dette her. Jeg synes mobilen bruker myye strøm! Den er helt ny, og bateriet går tomt altfor raskt. Jeg har ikke skjermspareren på! Er det noe jeg kan gjøre for å minske strømforbruket? Har hørt i andre tilfelle (nokia) du kan koble ut gprs, og den sparer strøm, men vet ikke hvorvidt dette stemmer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne bolig blokken er et symbol på hvilken profil du bruker. For å endre dette går du inn på innstillinger -> profiler. Velger du Normal er det ingen symbol som kommer opp på skjermen

Gjest Gjest
Skrevet

For å spare strøm kan du stille ned lysstyrken i displayet. Min står på 70 % og det er i alle fall nok.

Regner også med at displayet blir mørkt etter en stund når telefonen ikke er i bruk?

Forøvrig er det greit og slå av bluetooth og sånn hvis det ikke er i bruk. Men sannsynligvis er det ikke slått på.

EDGE kan du lese mer om her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...