Rosalind Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg sitter og kikker på den blå kjolen til høyre på forsiden av Kvinneguiden, og lurer på om noen har en link til den eller tips til hvor den ellers er å oppdrive? Jeg har forsøkt å finne den på H&Ms nettsider, uten hell.
Essie_ Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 (endret) Jeg sitter og kikker på den blå kjolen til høyre på forsiden av Kvinneguiden, og lurer på om noen har en link til den eller tips til hvor den ellers er å oppdrive? Jeg har forsøkt å finne den på H&Ms nettsider, uten hell. Det er ikke alt av h&m-klær som er tilgjengelig i nettbutikken. Men hvis det er en ny vare kan det være at den kommer dit om kort tid også. Men jeg ville tatt med et bilde av kjolen i en h&m-butikk og spurt etter den. Lykke til! (Edit: grammatikkfeil *grammatikk-frik*) Endret 28. februar 2008 av Anemsi
Rosalind Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 Tusen takk, Anemsi! Jeg synes imidlertid det er rart at den ikke finnes i nettbutikken når KG har linket til bilde som ligner katalogbilde? Den som leter skal finne. : )
Gjest itla Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Den ligger i H&Ms nettbutikk...? Side 6 under "Kjoler", 398 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå