Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut på en lengre tur om noen timer og har reisefeber! Jeg som aldri har reisefeber :sjenert:

Jeg er urolig, stressa, klarer ikke tenke klart. Føler meg rastløs og fysisk uvel!

Må ordne noen få ting og pakke de siste tingene, men det tar jo 2 timer å få gjort ting jeg vanligvis klarer på fem minutter?!

Tips for å roe meg ned? Satt meg ned og gjorde noen pusteøvelser, men det hjalp visst bare midlertidig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så heldig du er!

Heldig, heldig, HELDIG!

Det er bare sunt å få litt nerver før avreise, men dobbeltsjekk at all pakking er under kontroll. Når du VET at passet er med, billetter, bankkort, medisiner etc, så nyt heller følelsen av at du snart skal få oppleve masse du aldri kommer til å glemme og som du kommer til å se tilbake på som en fin-fin-fin tur.

GOD TUR!

Skrevet

Hehe, kjenner veldig godt til det problemet...Jeg har tilogmed prestert å sovne oppi kofferten for jeg var så trøtt, men klarte ikke å pakke ferdig....Vet ikke om jeg er den beste til å gi tips da men, skriv ned på liste de siste tingene, og prøv å tving deg selv til å pakke det ned, eller så kan du vente med de siste tingene å ta de når du står opp, da må du jo være kjapp..

Skrevet
Åh, så heldig du er!

Heldig, heldig, HELDIG!

Det er bare sunt å få litt nerver før avreise, men dobbeltsjekk at all pakking er under kontroll. Når du VET at passet er med, billetter, bankkort, medisiner etc, så nyt heller følelsen av at du snart skal få oppleve masse du aldri kommer til å glemme og som du kommer til å se tilbake på som en fin-fin-fin tur.

GOD TUR!

Takk for det! :) Pass, billetter, bankkort, medisiner, pass, billetter, bankkort, medisiner.. Ja, jo, må printe ut billettene nå.

Hehe, kjenner veldig godt til det problemet...Jeg har tilogmed prestert å sovne oppi kofferten for jeg var så trøtt, men klarte ikke å pakke ferdig....Vet ikke om jeg er den beste til å gi tips da men, skriv ned på liste de siste tingene, og prøv å tving deg selv til å pakke det ned, eller så kan du vente med de siste tingene å ta de når du står opp, da må du jo være kjapp..

:ler: :ler:

Takk for tips!

Skrevet

En toalettmappe med øreringer i håndbagasjen, går det greit? Skarpt er det jo, men ikke noe våpen vil jeg tro?

Gjest Familienett.Com
Skrevet

Det går nok helt fint. God tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...