bunadbrud Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hva med å samle oss litt og komme med tips og ideer til alt mulig en brud i Rogaland trenger.. Jeg for min del trenger: * noen kreative forslag til hvor vi kan sove på bryllupsnatten * tips om bil til/fra kirke * solist?? * og helt sikker en hel haug med andre tips Hvor kommer dere fra? Hvordan skal dagen feires?
No Shorty Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 sør eller nord for boknafjorden? Det er stort skille mellom hva du finner i haugesudn, og hva du finner i stavanger... Klemmm...
-sandra- Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Jeg er nord-rogalandsbrud.. sommeren 09... Har ikke begynt å pølanlegge så mye enda, men tenkte bare jeg skulle gi meg til kjenne her Sikkert en grei tråd å følge med på
No Shorty Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 greit da er du på rette side av fjorden... jeg skal gifte meg høsten 2009, men planlegginga har såvidt begynt... tror vi setter mer igang til sommeren... Hvor i nord rogaland forresten? Klemmm...
No Shorty Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 okai... Har dere kommet langt i planlegginga? Det har ikke vi, men vi har for så vidt god tid ennå... Klemmm...
bunadbrud Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2008 vi har kommet ganske langt. de viktigeste tingene er bestemt og bestilt, men en del detaljer gjenstår.
isabella86 Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 hey jenter jeg er og fra rogaland faktisk hehe skal gifte meg neste år.. klem
bunadbrud Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2008 hey jenter jeg er og fra rogaland faktisk hehe skal gifte meg neste år.. klem så kjekt.. har du kommet langt med planleggingen? hvilken side av fjorden er du fra?
isabella86 Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 så kjekt.. har du kommet langt med planleggingen? hvilken side av fjorden er du fra? nja går da på fram funnet kjole og slør tiara funnet kirke ehh og litt til hehe kommer ikke på alt i farta nå.. ehh jeg bor på rett side av fjorden haha den mot hgsd bor ikke langt fra der i hvertfall
-sandra- Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 Noen som har fotograf anbefalinger i nord-rogaland? er ute etter litt moderne bilder, men ikke for moderne, hehe Og jeg kunne tenke meg å ha fotograf med hele dagen.. Noen andre som skal det?
bunadbrud Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. mars 2008 Jeg er også Sør Rogaland =) Hvor langt sør?
Noldus Skrevet 24. mars 2008 #14 Skrevet 24. mars 2008 Hvor langt sør? Bor midt i fjorden, men kirka vår er i Hå kommune!!
bunadbrud Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. mars 2008 Bor midt i fjorden, men kirka vår er i Hå kommune!! Min også
Noli Skrevet 24. mars 2008 #16 Skrevet 24. mars 2008 Jeg er også fra Rogaland, men jeg telles vel ikke, siden vi skal gifte oss helt på andre siden av landet..
Noldus Skrevet 24. mars 2008 #17 Skrevet 24. mars 2008 Min også Så gøy!! Kanskje vi har samme kirke da Har dere bestemt hvor festen skal være?
bunadbrud Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 24. mars 2008 Så gøy!! Kanskje vi har samme kirke da Har dere bestemt hvor festen skal være? Sender en melding til deg jeg..
No Shorty Skrevet 6. august 2008 #19 Skrevet 6. august 2008 oi her var det ikke skjedd så mye siden sist jeg avr her... Her begynner bitene å falle på plass... Har bestilt kirke, lokale og har sendt mail til cateringen... Burde ringe rundt til hotellene og høre hvem vi får best deal med, men det tenkte jeg at kunne vente til sildajazzen og filmfestivalen var over for denne gang... Har kjøpt mønster til brudekjolen og har bestemt åssen invitasjonene skal se ut, og fest programmet og også mestsannlynig også kirkeprogrammet... men det har vi ikke snakka så mye om ennå... Klemmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå