Gå til innhold

Å bli slikket...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Kan være noe i det du sier :) Jeg synes det er ufattelig deilig med hurtig stimuli av klitoris. Det ideelle er måten en vibrator stimulerer.. Når kjæresten slikker meg går det jo ganske sakte, og det er mykt. Det er som en liten massasje, ikke noe annet. Er ikke i nærheten av å komme.

Dette er faktisk en av bakdelene med å bruke vibrator, man venner seg til å komme kjappt på denne måten og det kan bli vanskeligere å komme uten. Jeg ville faktisk råde deg til å legge vekk vibratoren en god stund, og alene lære deg hvordan du kan komme uten. Deretter kan du lære kjæresten opp til det samme. Skeksuelle hjelpemiddel er ikke alltid hjelpemiddel, og kan noen ganger gjøre at vi MÅ ha så sterk stimulering.

Videre vil jeg råde deg til å få ham til å suge deg heller. Suge på klitorisk mens han lar tungen gå rundt, da kan du sku deg mot ham eller trekke deg tilbake allt etter som hvor hardt du vil at han skal suge. Dette er en klassiker hos meg. Hva med at han samtidig fingrer deg eller har to fingre inni deg, og gjør "kom her" bevegelse med fingrene. Vi er ganske følsomme på dette området opp mot magen (ja noen liker å kalle det g-punkt, men jeg liker ikke den betegnelsen for hos meg finnes det ikke et spesifikkt punkt i det hele tatt) og jeg kommer mye lettere da.

Å komme bare av en myk tunge er faktisk ikke så lett, men etter hvert kan man lære kroppen sin å kjenne mer slik at man vet hvor man skal stimulere i tilleg, slik at stimuleringen samlet blir nok. Og som sakt, suge er bra, det kan gjøres hardt;) Vibrator er en lett løsning til orgasme, men det er viktig å forsøke å lære seg hvordan man kan komme uten også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Dette er faktisk en av bakdelene med å bruke vibrator, man venner seg til å komme kjappt på denne måten og det kan bli vanskeligere å komme uten. Jeg ville faktisk råde deg til å legge vekk vibratoren en god stund, og alene lære deg hvordan du kan komme uten. Deretter kan du lære kjæresten opp til det samme. Skeksuelle hjelpemiddel er ikke alltid hjelpemiddel, og kan noen ganger gjøre at vi MÅ ha så sterk stimulering.

Videre vil jeg råde deg til å få ham til å suge deg heller. Suge på klitorisk mens han lar tungen gå rundt, da kan du sku deg mot ham eller trekke deg tilbake allt etter som hvor hardt du vil at han skal suge. Dette er en klassiker hos meg. Hva med at han samtidig fingrer deg eller har to fingre inni deg, og gjør "kom her" bevegelse med fingrene. Vi er ganske følsomme på dette området opp mot magen (ja noen liker å kalle det g-punkt, men jeg liker ikke den betegnelsen for hos meg finnes det ikke et spesifikkt punkt i det hele tatt) og jeg kommer mye lettere da.

Å komme bare av en myk tunge er faktisk ikke så lett, men etter hvert kan man lære kroppen sin å kjenne mer slik at man vet hvor man skal stimulere i tilleg, slik at stimuleringen samlet blir nok. Og som sakt, suge er bra, det kan gjøres hardt;) Vibrator er en lett løsning til orgasme, men det er viktig å forsøke å lære seg hvordan man kan komme uten også.

Bra innlegg :)

(Mann)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Tror du ikke jeg har prøvd? Jeg har vært sammen med kjæresten i et år, og vi har hele tiden prøvd mange forskjellige måter å få meg til å komme på. Men jeg kommer meg rett og slett ikke opp på det nivået der det er så deilig at jeg kan komme, uten hurtig stimulering. Jeg vil tro jeg kjenner kroppen min bedre enn deg. Dessuten begynte vi ikke med vibrator og deretter alt det andre - første gang vi prøvde vibrator i sengen var noen uker siden. Kom som et skudd og det var helt fantastisk, første gang det har skjedd så fort, og nå kan jeg endelig komme med ham inni meg. Men trenger ikke bruke vibrator for at sex skal være bra, synes det er deilig uansett om jeg kommer eller ikke.

Gjest Gjest
Skrevet
Tror du ikke jeg har prøvd? Jeg har vært sammen med kjæresten i et år, og vi har hele tiden prøvd mange forskjellige måter å få meg til å komme på. Men jeg kommer meg rett og slett ikke opp på det nivået der det er så deilig at jeg kan komme, uten hurtig stimulering. Jeg vil tro jeg kjenner kroppen min bedre enn deg. Dessuten begynte vi ikke med vibrator og deretter alt det andre - første gang vi prøvde vibrator i sengen var noen uker siden. Kom som et skudd og det var helt fantastisk, første gang det har skjedd så fort, og nå kan jeg endelig komme med ham inni meg. Men trenger ikke bruke vibrator for at sex skal være bra, synes det er deilig uansett om jeg kommer eller ikke.

Det var jo bare noen tips da. Problemet er bare det at mange jenter bruker vibrator mye alene, og da blir de litt "intolerente" for andre stimuli. Det er liksom som med allt annet, røyk/sukker/dop etc. man må ha mer for å nå dit man vil, fordi kroppen venner seg til noe. Derfor er det en del jenter som ikke klarer å komme, dersom de er vant til å bruke vibrator.

Uansett var det jo bare tips, og noe jeg tenkte det kunne være å tenke over. Jeg kan ikke helt fiorstå at dersom han suger deg hardt så er det som en myk masasje, men det er vel bare fordi kroppen min er annerledes.

Men ja... var bare et tips. KLarer du å komme når du fingrer deg alene? Det var i denne sammenheng jeg snakket om dette å bli kjennt med sin egen kropp. Mange jenter bruker bare vibrator, og vet ikke hvordan man skal komme alene, og da vil de heller aldri klare å dirrigere en gutt til å klare det. Det var også KUN et tips, og det var derfor jeg snakket om dette å kjenne sin egen kropp.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kommer heller ikke opp på noe deilig nivå uten en god vibrator, en meget god vibrator. Det å bruke fingre eller tunge er ikke noe alternativ, det har vært prøvd i snart 15 år uten resultat. Så for meg kan da slikking naturligvis aldri bli i samme klasse som en vibrator. tror jeg har prøvd alle triks i boken. Har aldri forstått poenget med dusjstrålen heller og det å onanere er bare tull, det skjer ingenting og finnes ikke godt. Det nytter bare ikke, må hurtig vibrasjon til før det begynner å skje noe.

Det er i alle fall tull at en mann som er god å slikke kan få enhver kvinne til å komme. Det finnes kvinner som aldri kommer uansett hvor god teknikk mannen har.

Gjest Golden Girl
Skrevet

Slikking er OK, men jeg foretrekker en våt finger som stimulerer meg på klitoris. Vibrator er det så lenge siden jeg har brukt at jeg nesten ikke husker hvordan det føles lenger...

:sengekos:

Gjest Juanitha
Skrevet

Helt enig!!!!

Jeg er kvinne å jeg elsker å elske og å bli slikket.

Vi er alle forskjellige, men det er viktig med god kommunikkasjon. Da oppnår en det beste resultatet. Nå har jeg og min sengekamerat vært samboere i 4 år og sexlivet vårt blir bare bedre og bedre.

Faktisk trodde jeg at det var noe nesten alle kvinner likte.... Men tydeligvis ikke...

Liker dere ikke å slikke/suge igjen heller??? Blir kjempekåt av å suge kuk :sengekos:

Skrevet

Den som slikker deg opplever det som helt nydelig. Synd at du ikke gjør det samme. Bli enige og gjør det som dere liker best.

Skrevet
Det var jo bare noen tips da. Problemet er bare det at mange jenter bruker vibrator mye alene, og da blir de litt "intolerente" for andre stimuli. Det er liksom som med allt annet, røyk/sukker/dop etc. man må ha mer for å nå dit man vil, fordi kroppen venner seg til noe. Derfor er det en del jenter som ikke klarer å komme, dersom de er vant til å bruke vibrator.

Uansett var det jo bare tips, og noe jeg tenkte det kunne være å tenke over. Jeg kan ikke helt fiorstå at dersom han suger deg hardt så er det som en myk masasje, men det er vel bare fordi kroppen min er annerledes.

Men ja... var bare et tips. KLarer du å komme når du fingrer deg alene? Det var i denne sammenheng jeg snakket om dette å bli kjennt med sin egen kropp. Mange jenter bruker bare vibrator, og vet ikke hvordan man skal komme alene, og da vil de heller aldri klare å dirrigere en gutt til å klare det. Det var også KUN et tips, og det var derfor jeg snakket om dette å kjenne sin egen kropp.

Ja, kommer når jeg fingrer meg alene. Har onanert siden jeg var 13 år så jeg begynner å kjenne kroppen min nå altså! Og husker jeg eksprimenterte veldig mye med hvordan forskjellige ting føltes. Og fant ut at det beste var å fingre raskt og hardt, med trusa på. Og som sagt, første gang jeg brukte vibrator var for et par uker siden, så er ikke vant til den stimuleringen akkurat!

Når han slikker meg vanlig, uansett hva han gjør (har prøvd mange forskjellige måter), så er det som en massasje. Jada det er deilig, men det er langt ifra at jeg kommer. Men blir våt, og blir liksom en del av forspillet. Vi er vel annerledes!

Skrevet
Helt enig!!!!

Vi er alle forskjellige, men det er viktig med god kommunikkasjon. Da oppnår en det beste resultatet. Nå har jeg og min sengekamerat vært samboere i 4 år og sexlivet vårt blir bare bedre og bedre.

Faktisk trodde jeg at det var noe nesten alle kvinner likte.... Men tydeligvis ikke...

Liker dere ikke å slikke/suge igjen heller??? Blir kjempekåt av å suge kuk :sengekos:

Det at jeg ikke får orgasme når han slikker meg, betyr jo ikke automatisk at jeg ikke liker å suge ham?? :) Elsker det, og elsker å se at han nyter det.

Skrevet

Hallo!!

Som gutt kan jeg fortelle deg at det er helt fortreffelig å slikke en jente akkurat der. Det smaker godt og gjør godt. Synes at det litt rart at du ikke liker det, men det kan jo ha noe med hvordan gutten gjør det på. Man må vise litt respekt og være forsiktig, Håper dere får det til!!

Gjest trådstater
Skrevet
Hallo!!

Som gutt kan jeg fortelle deg at det er helt fortreffelig å slikke en jente akkurat der. Det smaker godt og gjør godt. Synes at det litt rart at du ikke liker det, men det kan jo ha noe med hvordan gutten gjør det på. Man må vise litt respekt og være forsiktig, Håper dere får det til!!

Så fint at du liker å slikke da. Hvorfor synes du det er rart at jeg ikke liker det? Du er jo en mann, og har ikke klitoris og har aldri blitt slikket, så hva vet du om det? Nei har nok ikke noe med kjæresten min å gjøre :) Typisk gutter å tenke sånn, men har aldri synes det har vært noe deilig før heller. Har vært 5 forskjellige som har gjort det nå, og har bestandig vært samme reaksjon på meg; deilig, jeg blir våt, men klitoris stimuleres ikke nok til at jeg kan komme.

Skrevet
Så fint at du liker å slikke da. Hvorfor synes du det er rart at jeg ikke liker det? Du er jo en mann, og har ikke klitoris og har aldri blitt slikket, så hva vet du om det? Nei har nok ikke noe med kjæresten min å gjøre :) Typisk gutter å tenke sånn, men har aldri synes det har vært noe deilig før heller. Har vært 5 forskjellige som har gjort det nå, og har bestandig vært samme reaksjon på meg; deilig, jeg blir våt, men klitoris stimuleres ikke nok til at jeg kan komme.

Jeg er også mann og forstår deg fullt ut. Jeg liker også det å slikke mellom bena på jenta mi, men hun bør jo like det selv også. Heldigvis så gjør hun det og jeg koser meg hver gang. Det er jo såååå godt.

Skrevet
Helt enig!!!!

Du er virkelig en jente av min klasse og smak! Jeg er glad i alle former av slikk og sug. Er spesielt glad i rumpe og fitte. Det smaker godt begge deler. Hyggelig at dere koser med hverandre. At du nyter en stiv kuk i munnen, gjør min respekt for deg ennu større.. Du er bare helt flott. Stå på!!

Skrevet

Jeg beklager hvis jeg har fornærmet deg, Mente ikke det i utgangspunktet da. De fleste jenter som jeg har slikket har koset seg fælt, men det er jo ikke sagt at det betyr at alle må føle det samme. Personlig synes jeg at det er kjempedeilig. Håper du skjønner meg og vil ha et fint liv videre.

Mvh Tommygutten

Skrevet
Ja, kommer når jeg fingrer meg alene. Har onanert siden jeg var 13 år så jeg begynner å kjenne kroppen min nå altså! Og husker jeg eksprimenterte veldig mye med hvordan forskjellige ting føltes. Og fant ut at det beste var å fingre raskt og hardt, med trusa på. Og som sagt, første gang jeg brukte vibrator var for et par uker siden, så er ikke vant til den stimuleringen akkurat!

Når han slikker meg vanlig, uansett hva han gjør (har prøvd mange forskjellige måter), så er det som en massasje. Jada det er deilig, men det er langt ifra at jeg kommer. Men blir våt, og blir liksom en del av forspillet. Vi er vel annerledes!

Som gutt kan jeg fortelle deg at det er kjempedeilig å slikke jenta si mellom lårene. Det både føles og smaker helt utrolig godt. Jeg har lært meg at det er viktig å bruke tunga på riktig måte. Det er ikke bare jeg som skal nyte!

Gjest Yoghurt
Skrevet

Ærlig talt, hun prøvde jo bare å være hjelpsom. Reagerte veldig på svaret ditt, ingen grunn til å gå så husji mye i forsvarsposisjon.

Skrevet

Jeg synes det kan være både helt sykt digg og litt kjedelig/stressende andre ganger.. Jeg blir rett og slett redd for å "skuffe" dvs ikke komme. Og ikke komme fort nok! Der er vel hovedproblemet. Jeg stresser litt i stede for å bare nyte og ikke bekymre meg for at han blir lei. Det er jo helt tydelig at mange menn elsker det.

For min del synes jeg noen menn rett og slett er for forsiktige med tunga! Eller å spre leppene slik at det blir mer direkte kontakt. (evt kan man hjelpe til litt selv med akkurat det) Det må et vist trykk til for at det virkelig skal nå de store høyder. Er han i tillegg flink til å bruke fingrene enten foran eller/og bak kan det eksplodere! Så lenge jeg lar meg selv slappe av.. Egentlig synes jeg det er best med "flere runder" avbrutt av andre aktiviteter.. Hyggelig å se den man koser seg med innimellom slagene og møte blikket og se hvor kåt han er. ;) Og sist men ikke minst; viktig å si hva man synes er godt eller ikke godt!

Men et tips eller et slags "varsku" til mannfolka; five o'clock-shadow er som sandpapir! Har du stive korte stubber er det smart å ikke gni hele ansiktet rundt der nede.. ;)

Kommentar til den som ikke forstod dusjhodekonseptet; masasjedusj med riktig trykk blir litt som en vibrator.. :) Ta med mannen i dusjen, snu rumpa til og ta med masasjedusjen på leken; aiaiai caramba! :D (NB. Send nabovarsel ;) )

Skrevet

Du er ikke unormal! Som med alt annet innen sexen, så er lyster helt individuelle.

Selv synes jeg at det å bli slikket er det aller beste som finnes :gjeiper:

Gjennom god kommunikasjon kommer vi frem til det som føles helt perfekt for oss (selvom vi ikke klarer g-punkts orgasme :gråte: ). Jeg kommer hver eneste gang han slikker meg, og med en finger i rompa i tillegg: EXPLOTION!! :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...