Gå til innhold

Å bli slikket...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke å bli slikket er så godt som alle skal ha det til. Blir våt og "klar" men ikke nær ved å komme. Synes for eksempel vibrator er hundre ganger bedre!

Noen andre som har det slik eller er jeg helt unormal? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slikking er sovemedisin..... vibrator er tingen.

Skrevet

Noen ganger er det ikke godt i det hele tatt. Det gir meg ingenting, faktisk så tenker jeg noen ganger om jeg skal tørre å si ifra at nå er det nok.... Andre ganger er det sinnsykt godt, ja så godt at jeg bare må ha det ... Mmmmm.....

Skrevet

Det er deilig å bli slikket og jeg kan av og til få orgasme av bare det, men best er det dersom han bruker en finger eller to i tillegg... eller selve samleie som er det aller beste - etter min smak... :sengekos:

Skrevet

Litt overraskende meldinger så langt. Mine erfaringer er at De fleste kvinner elsker det og at de lettere får orgasme på denne måten. Mange av de kvinnene jeg har vært sammen elsker å bli slikket i kombinasjon med stimulans av kjønn og rumpehull. Det er samtidig viktig at dere kvinner forteller partner hva som er godt og ikke...... :)

Skrevet

Kanke si du er unormal.. Alle har vær sine måter å bli tent på..Noen liker det og noen andre liker noe helt annet som feks mange andre ikke synes noe særlig om...

Skrevet

Jeg liker heller ikke å bli slikket. Og de få gangene jeg har blitt det, virket det som mannen tror han gjør noe enormt fantastisk for meg, og forventer masse ros og lovord. Jeg vil heller ha ham i nærheten av meg, kjenne kropp mot kropp, det blir så kaldt og ensomt å ligge alene mens han styrer på med ettellerannet der nede som jeg ikke helt vet hva er. Selv om jeg gir hint og direksjoner der nede, så tar det aldri av på noen som helst måte.

Skulle ønske jeg torde ta fram vibratoren min i senga, da ville han fått se jenta som klarer å få orgasme, da! :)

Skrevet
Jeg liker heller ikke å bli slikket. Og de få gangene jeg har blitt det, virket det som mannen tror han gjør noe enormt fantastisk for meg, og forventer masse ros og lovord. Jeg vil heller ha ham i nærheten av meg, kjenne kropp mot kropp, det blir så kaldt og ensomt å ligge alene mens han styrer på med ettellerannet der nede som jeg ikke helt vet hva er. Selv om jeg gir hint og direksjoner der nede, så tar det aldri av på noen som helst måte.

Skulle ønske jeg torde ta fram vibratoren min i senga, da ville han fått se jenta som klarer å få orgasme, da! :)

Ikke vær redd for å ta fram den da, si hva du liker og gjærne vis.. Trur han ville satt mer pris på det enn å ikke vite hva du egentlgi liker.. :)

Skrevet
Ikke vær redd for å ta fram den da, si hva du liker og gjærne vis.. Trur han ville satt mer pris på det enn å ikke vite hva du egentlgi liker.. :)

Ja.... kanskje om noen år. Min mann er vokst opp i et svært religiøst miljø, har blitt skjermet for mye av det som vi andre mener er helt normalt, og er veldig konservativ på mange områder. Vi var i Sverige nylig, og gikk for bi en sex-butikk, og han hadde ikke så mye positivt å si om det de selger der og menneskene som handlet der, for å si det slik... Jeg skal nok få ham til å tø opp litt, men tror det kan ta noen år med kvinnelist og rolig, nesten umerkelig flytting av grenser. :)

Skrevet

Tviler ikke på at det er mange/noen som faktisk ikke liker å bli slikket, men det kan være at det skyldes at de ikke har møtt de rette...ihvertfall tok det et par år før jeg følte meg utlært...i dag kan jeg slikke ei jente til orgasme på to til fire minutter, men foretrekker å bruke lenger tid da, jeg nyter det også selvsagt!

Skrevet
Tviler ikke på at det er mange/noen som faktisk ikke liker å bli slikket, men det kan være at det skyldes at de ikke har møtt de rette...ihvertfall tok det et par år før jeg følte meg utlært...i dag kan jeg slikke ei jente til orgasme på to til fire minutter, men foretrekker å bruke lenger tid da, jeg nyter det også selvsagt!

Jeg tror det du sier her er veldig representativt for hva menn tror.

Dersom kvinner ikke liker det så her de bare ikke møtt den rette.

Grunnen til denne oppfatningen er det nok mye kvinnene selv som er skyld i. Hvorfor?

Svaret ligger i den siste setningen: "...jeg nyter det også selvsagt!.."

Jeg tror at kvinner i større grad enn menn fokuserer på den andres nytelse og stønner seg velvillig gjennom litt slikking først og fremst fordi han nyter det.

Jeg liker heller ikke å bli slikket. Og de få gangene jeg har blitt det, virket det som mannen tror han gjør noe enormt fantastisk for meg, og forventer masse ros og lovord.

De fleste kvinner er vel antagelig så "høflige" i senga at de ser dette som en glimrende anledning til å få mannen til å føle seg litt konge. Og det er jo en fin ting.

For mitt vedkommende vil jeg mye heller være den givende part :)

Skrevet

Jeg tror heller at de kvinner som behøver liten stimuli av klitoris liker å bli slikket mer enn de kvinner som behøver mer stimuli for å komme. Det er dødfødt å slikke meg, det har ingenting med hvor dyktig mannen er med tungen. Det er rett og slett fordi jeg behøver enorm hurtig vibrasjon og mye kraft mot klitoris før kroppen gir gode signaler som igjen fører til orgasme.

En varm tunge på klitten føles kun ut som ....ja, en varm tunge på klitten. Mye bedre om jeg hadde fått en skulder/nakkemassage. :jepp:

Gjest Gjest_TRÅDSTARTER_*
Skrevet
Jeg tror heller at de kvinner som behøver liten stimuli av klitoris liker å bli slikket mer enn de kvinner som behøver mer stimuli for å komme. Det er dødfødt å slikke meg, det har ingenting med hvor dyktig mannen er med tungen. Det er rett og slett fordi jeg behøver enorm hurtig vibrasjon og mye kraft mot klitoris før kroppen gir gode signaler som igjen fører til orgasme.

En varm tunge på klitten føles kun ut som ....ja, en varm tunge på klitten. Mye bedre om jeg hadde fått en skulder/nakkemassage. :jepp:

Kan være noe i det du sier :) Jeg synes det er ufattelig deilig med hurtig stimuli av klitoris. Det ideelle er måten en vibrator stimulerer.. Når kjæresten slikker meg går det jo ganske sakte, og det er mykt. Det er som en liten massasje, ikke noe annet. Er ikke i nærheten av å komme.

Skrevet

Jeg synes ikke slikking er noe godt. Vel, jeg kan holde ut litt men har svært liten glede av det.

Skrevet
Ja.... kanskje om noen år. Min mann er vokst opp i et svært religiøst miljø, har blitt skjermet for mye av det som vi andre mener er helt normalt, og er veldig konservativ på mange områder. Vi var i Sverige nylig, og gikk for bi en sex-butikk, og han hadde ikke så mye positivt å si om det de selger der og menneskene som handlet der, for å si det slik... Jeg skal nok få ham til å tø opp litt, men tror det kan ta noen år med kvinnelist og rolig, nesten umerkelig flytting av grenser. :)

Ja, en bør tøye grensene etter hvert :) Viktig det.. Hehe :P

Skrevet

Hmm. Det var ett talent man trodde man hadde i senga, så viser det seg at de fleste kvinner bare synes det er kjedelig.

Men pytt sann. Man får nappe løken, se en god film og ikke stresse noe med sex. Man finner vel noe mer fornuftig å bruke dagene på uansett.

Skrevet
Jeg synes ikke slikking er noe godt. Vel, jeg kan holde ut litt men har svært liten glede av det.

Samme her. Vi er alle forskjellige :)

Skrevet
Jeg synes ikke å bli slikket er så godt som alle skal ha det til. Blir våt og "klar" men ikke nær ved å komme. Synes for eksempel vibrator er hundre ganger bedre!

Noen andre som har det slik eller er jeg helt unormal? :sjenert:

Neida, du er slett ikke unormal! Jeg kan heller ikke komme av å bli slikket. Jeg liker det, og det er godt, men for min del fungerer det bedre som en del av forspill, enn noe som gjøres for at jeg skal få orgasme.

Skrevet (endret)

slettet

Endret av oppnedbakfram

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...