Gjest mann, 34 år Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hei, etter et lengre fravær ifra sjekkemarkedet må jeg nå starte igjen etter at forholdet mitt ble avsluttet. Så nå lurer jeg på hvor det er best å komme i kontakt med damer for et langvarig og forhold. Har jo selvfølgelig noen tanker rundt det, men kan dere fortelle hvor og hvordan dere traff deres partnere ? Takker for svar
Gjest StockDama Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Folkehøgskole =D er vel kanskje ikke like akutelt som 34 åring.
Gjest lissi32 Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Dagbladets nettsted Hei Funket som bare juling det!
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Hei, etter et lengre fravær ifra sjekkemarkedet må jeg nå starte igjen etter at forholdet mitt ble avsluttet. Så nå lurer jeg på hvor det er best å komme i kontakt med damer for et langvarig og forhold. Har jo selvfølgelig noen tanker rundt det, men kan dere fortelle hvor og hvordan dere traff deres partnere ? Takker for svar Er du kjekk?
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Jeg traff kjæresten min på en fest, jeg. Men det er igrunn ikke det beste stedet når man er ute etter et langvarig og seriøst forhold. Har du noen hobbyer, kanskje? Du kan jo bli med i foreninger, klubber eller lignende.. Da har dere jo noe til felles allerede. Lykke til =)
Gjest milkyway Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Gjennom felles venner Så dukket han bare opp mer og mer. Plutselig var han vekk, men så fant jeg han påbyen og sa "DU JEG LIKER DEG! og har gjort det i to og et halvt år nå!" og så ble vi sammen noen måneder senere etter å ha blitt ordentlig kjent
smaksløk Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Gjennom felles kjente Ikke spleising eller noe, bare helt tilfeldig.
No Shorty Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 På modelljernbaneutstilling gjennom modelljernbaneklubben som faren min er medlem og samboeren min er medlem i. Det er det nok ikke mange som kan si... Og det var heller ikke noe spleising... Klemmm...
Heritære Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Jeg traff min kjære på World of Warcraft så nå går det på engelsk og norsk hjemme hos oss :-) Tror som noen lengre opp skrev at felles hobby/aktivitet er en fin måte å treffe noen på. Leste også nettopp at svært mange finner kjæreste gjennom jobben.
eximus Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 Jeg traff min kjære ute på byen. Vi var godt i farta begge to, men utveksla e-postadresser og fortsatte kommunikasjonen der noen uker før vi avtalte å møtes igjen...
Gjest Bygdedyret Skrevet 29. februar 2008 #14 Skrevet 29. februar 2008 På jobben for mange, mange år siden.
Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2008 #15 Skrevet 29. februar 2008 Jeg prøvde alt, gikk ut hver helg på byen, var på nettet og prøvde nettdating - uten hell. Det var til slutt gjennom venner at vi møttes, vi har felles vennekrets og havnet på samme fester, det tok tid, men etter å ha vært i samme omgangskrets en stund, skjedde det. Jeg er veldig dårlig på slikt, flørting og slikt, men jeg begynte å merke at det virket som han foretrakk å snakke med meg, selv om jeg har mange råpene venninner. Og det var nok grunnen til at jeg "oppdaget" ham, at han skilte seg ut fra mengden.
Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2008 #19 Skrevet 29. februar 2008 Har hatt tre seriøse forhold. Har truffet en via felles kjente, en på toget og en på nettet (aktiv søking etter partner)
Sørlandsmamma Skrevet 29. februar 2008 #20 Skrevet 29. februar 2008 Han sjekket meg opp på byen i fjor sommer og nå skal vi bli samboere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå