Smørblomsten Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Sønnen min har det med å våkne på natta og skal alltid ha vann å drikke. Han har Avent-kopp, men den lekker hvis den ligger Noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hvor gammel er han? Hvis han ikke er så stor, kan han vel bruke tåteflaske...?
Smørblomsten Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Hvor gammel er han? Hvis han ikke er så stor, kan han vel bruke tåteflaske...? Han ble 2 år i desember....Så tåteflaske er vi ferdige med....Men sånn tute-kopp a'la Avent er greit nattestid så det ikke blir så mye søl...Så slipper vi å stå opp midt på natta et par ganger for å gi han vann når han selv kan finne den (forhåpentligvis)...
Eliza Doalot Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Vi har noen flasker og kopper fra Nuby. De har non-spilltut (sånn gummisak i tuten som åpnes når den blir sugd på). De holdt helt tett, ihvertfall frem til vesla fant ut at det var plass til en hel penn nedi tuten...
Burpen Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Veslas Tommee Tippee-kopp holdt tett mitt "riste,-legge-på-siden-og-holde-på-hodet"-forsøk akkurat nå
Gjest Gjest_Tinka_* Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har kjøpt flere MAM kopper på Europris og de har mine barn hatt i senga i årevis,uten å lekke en dråpe! Viktig å sette den riktig sammen da... Men den vil jeg anbefale.
Smørblomsten Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2008 Noen av disse? http://www.bambino-mam.se/no/bambinomam/show.php?id=26406
Gjest Gjest_Tinka_* Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Mirakelkoppen ja! Vi har både den lille og den store. Begge er like gode.
Gjest Mysticgirl Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 playtex brukte jeg på mine og den lekker ikke. Avent sine kopper lekker hele tiden så de er ikke å anbefale
Susan Sto Helit Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 Synes Avent er veldig god jeg. Men av og til så lekker den, uten at jeg vet hvorfor. Men de aller fleste gangene vi bruker den, så er den helt tett. Lurer på om det kan være at det har lett for å komme vann i skruinga på kanten og at den lekker hvis dette sitter fast etter at lokket er på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå